Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z3 Coupe 2.8:n Viritys, mistä aloittaa?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SirHenu
    Bimmer Rookie
    • May 2004
    • 55
    • Salo

    #16
    Juu..
    ++ MB CL 65 AMG 2007 ++
    ++ Ex Z3 Roadster 2.8iM, Z3 2.8i Coupe M-Sport, e34 540iA Shadowline, e30 316iA, e30 318i Cabrio, e34 525TDS Tuning, e34 520i, e36 325iM, e36 320i Coupe M-Sport, e38 730iA, BMW 750iA ym ++

    Comment

    • vleivo
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 708
      • Zürich Switzerland

      #17
      Nii i vituttas olla köyhä. Mutta asiaan m50b25 pannun imusarja, replacment filtteri org. koteloon vähä avarampaa putkea ja sitten ohjelmoit siihen lastun jos ei oo 230hp sen jälkeen niin on kumma juttu. :roll:

      PS. karva ist nicht pimp
      1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
      1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
      1991 Ford Mustang GT 5.0
      1994 BMW M5 3.8
      2011 H-D Fatboy Special
      2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4

      Comment

      • Der Hammer
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1265
        • Turku / Vantaa

        #18
        Originally posted by SirHenu
        Varmasti.. :lol: Takaveto ja kaikkee.. aivan herkku hei.. Vois myydä bemun pois ja pitää vaa liteace kun ihmiset ei näytä kestävän bmw:tä täöllä SALON seudulla.. alkaa kyrsii taas


        Tätä se sitten on.. toiv. kaikki bmw:n omistajat ei kärsi kateudesta Auto se on muidenkin joukossa! Sama se ajanko 30 000 euron bemarilla vai 30 000 euron Fordilla, turha sitä sen enempää on ihmetellä.

        Taidan tyytyä nyt tohon T.Muukkosen lastutusohjelmaan.. Saan sopivaan hintaan kun otan helmaan pienen tarran :wink:
        Ihan jees peli toi on, mulle tarjottiin sitä vaihdossa Audiin, kannattaa tsekata samalla se kuskin puolen lakkavaurio siel takakaaressa, + mitä viel laitaisin kuntoon ni kannen tiivisteen/kannenpultin välistä tihkus hieman öljyä, ei ilmeisesti enää :?: :?: Pienellä fiksauksella tosta saa varmaan ihan näpeän pelin, onnea uudelle autolle 8)
        F11 530XdA LCI

        Ex:F30 ///M-Sport, F10, E86 ///M Coupe, E90 335d -07, E92 325i -07, E90 325i -05, E46 325 CiA -01, E36 323i Coupe -96





        Comment

        • SirHenu
          Bimmer Rookie
          • May 2004
          • 55
          • Salo

          #19
          OK tänks vinkeistä :juo

          Ja.. eiköhä toi karva sit tosiaa unoheta :lol: :lol:
          ++ MB CL 65 AMG 2007 ++
          ++ Ex Z3 Roadster 2.8iM, Z3 2.8i Coupe M-Sport, e34 540iA Shadowline, e30 316iA, e30 318i Cabrio, e34 525TDS Tuning, e34 520i, e36 325iM, e36 320i Coupe M-Sport, e38 730iA, BMW 750iA ym ++

          Comment

          • Tomi T
            BTCF Member
            • Apr 2003
            • 3820
            • Nokia

            #20
            Originally posted by SirHenu
            Riegeriltä on tulossa etupäähän muutosta
            Älä nyt pilaa hienoa autoa!
            ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
            ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
            BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93

            ex. 53*BMW

            Comment

            • SirHenu
              Bimmer Rookie
              • May 2004
              • 55
              • Salo

              #21
              Siis se on ihan maltillinen muutos.. Edullinen ja pieni.. :roll:
              ++ MB CL 65 AMG 2007 ++
              ++ Ex Z3 Roadster 2.8iM, Z3 2.8i Coupe M-Sport, e34 540iA Shadowline, e30 316iA, e30 318i Cabrio, e34 525TDS Tuning, e34 520i, e36 325iM, e36 320i Coupe M-Sport, e38 730iA, BMW 750iA ym ++

              Comment

              • Dj Niksperi
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 2437
                • Salo, Finland

                #22
                Originally posted by SirHenu
                Siis se on ihan maltillinen muutos.. Edullinen ja pieni.. :roll:
                tyyliin jokin lippa??
                Mutta itse kysymykseen---->
                eli putkisto alusta loppuun hieman vapaammin virtaavaa
                esim. Green Twister filtteri
                lastutus(esim. juuri muukkonen)
                Siinä ihan perussettiä...
                Mutta jos tosiaan haluaa uhrata euroja niin se remmi kylkeen niin kylä lähtee
                BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
                Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

                -Team Pussihousu-
                Salo///Works
                sigpic

                Comment

                • SirHenu
                  Bimmer Rookie
                  • May 2004
                  • 55
                  • Salo

                  #23
                  Juu.. alotetaa ens Muukkosen satsilla ja katotaan sitten mitä keksii.. M-Peilit ja Sivu "ritilät" on tulossa Saksasta yhden hemmon kautta, saa nähä mite käy :juo
                  ++ MB CL 65 AMG 2007 ++
                  ++ Ex Z3 Roadster 2.8iM, Z3 2.8i Coupe M-Sport, e34 540iA Shadowline, e30 316iA, e30 318i Cabrio, e34 525TDS Tuning, e34 520i, e36 325iM, e36 320i Coupe M-Sport, e38 730iA, BMW 750iA ym ++

                  Comment

                  • Mr. Z
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2003
                    • 943
                    • Manse

                    #24
                    Originally posted by vleivo
                    Nii i vituttas olla köyhä. Mutta asiaan m50b25 pannun imusarja, replacment filtteri org. koteloon vähä avarampaa putkea ja sitten ohjelmoit siihen lastun jos ei oo 230hp sen jälkeen niin on kumma juttu. :roll:

                    PS. karva ist nicht pimp
                    Tepsiikö tuo kaikkiin 2.8 motteihin?
                    E38 740ia
                    E39 530 dAT
                    ex. E34 520i sedan
                    ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
                    ex. E36 325i sedan
                    ex. E36 328i touring
                    ex. E36 318 iS qp
                    ex. E36 325i qp -R.I.P-
                    ex. E21 320i sedan
                    ex. E30 318i sedan
                    ex. E3 2500 sedan

                    Comment

                    • Sene
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 925
                      • Enschede, The Netherlands

                      #25
                      Originally posted by hydesport
                      Ihan vaa mielenkiinnosta... onko auto sun vai yrityksen nimissä? Joko kortti löytyy taskusta että pääsee kans ajamaan autoa sillä eihän sitä ennen kannata viritellä jollet vielä ajele sillä. Onhan se ripeä vakionakin. Mä en lähtis isoja virityksiä tekemään, tulee helvetin kalliita hevosia, ostaa sit suoraan semmosen auton joka lähtee ku telkkä pöntöstä jos tykkää, tai ajaa 2 pyöräsellä.
                      Ite Hydekin mestoilla
                      F11 LCI 535xi


                      Ex.

                      E36 320i sedan
                      E36 LCI 328i coupe
                      E61 LCI 530xi

                      Comment

                      • Antza
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2002
                        • 2143
                        • Espoo

                        #26
                        Originally posted by vleivo
                        Nii i vituttas olla köyhä. Mutta asiaan m50b25 pannun imusarja, replacment filtteri org. koteloon vähä avarampaa putkea ja sitten ohjelmoit siihen lastun jos ei oo 230hp sen jälkeen niin on kumma juttu. :roll:

                        PS. karva ist nicht pimp
                        Eipä käy M50:n imusarja jos on M52TU-pata ko Z3:ssa. Mutta ilmeisesti esim M54B30-imusarjan saa sopimaan, ja virtauksia riittää! Mitä nyt on lukenut, niin tuo 230 konia noilla virityksillä on täysin realistinen. Siihen vielä kireämmät nokat vaikka Kellenersiltä niin luulisi Z3 liikkuvan toiselle sadalle vitosella alkavalla ajalla.

                        Shrick ei tietääkseni valmista M52TU-koneisiin viri-imusarjoja- ei ainakaan vielä.

                        Ehkä kannattaa viedä avarrettavaksi se alkuperäinen imusarja, ei luultavasti kallis homma?
                        Current rides:
                        F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                        Previous rides:
                        E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                        Comment

                        • Venttish
                          Newbiemmer
                          • Jun 2006
                          • 6
                          • Espoo

                          #27
                          Originally posted by SirHenu
                          Mistä aloitan, mitä kannattaa laittaa ja mistä hankin tarvikkeet ja osat. Kiitos. Onko esim T. Muukkosen virisatsi asiallinen? :?: :!:
                          no jos pientä laittoa aijot pistää nii ois varmaa sitte helpointa kun sen lastun psität , vaikka ei siitä vapariin niin paljoo lisätehoo saa .... sitte putkiston vaihdat iha pakosarjoja myöten ja ilmafiltteri vapaammin hengittävään ...
                          BMW 325i Turbo E30

                          Comment

                          • Aukes!
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2003
                            • 2014
                            • Riihimäki

                            #28
                            Originally posted by Venttish
                            no jos pientä laittoa aijot pistää nii ois varmaa sitte helpointa kun sen lastun psität , vaikka ei siitä vapariin niin paljoo lisätehoo saa .... sitte putkiston vaihdat iha pakosarjoja myöten ja ilmafiltteri vapaammin hengittävään ...
                            Kuitenkin 2 vuotta jo aikaa kysymyksestä niin vois päätellä et asiaan on jo ratkaisu löytynyt


                            - E60 -05 "too small to mention"
                            ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

                            Comment

                            • Jaska.T
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 1525
                              • TaNpere

                              #29
                              Originally posted by Venttish
                              no jos pientä laittoa aijot pistää nii ois varmaa sitte helpointa kun sen lastun psität , vaikka ei siitä vapariin niin paljoo lisätehoo saa .... sitte putkiston vaihdat iha pakosarjoja myöten ja ilmafiltteri vapaammin hengittävään ...

                              Kannattaa katsoa vähän näiden topiccien päiväyksiä kun kaivelette näitä arkistojen kätköistä esiin...

                              G30 530e Msport
                              -------------------------------------------------
                              F30 330e Msport
                              E60 525d Msport LCI
                              E39 530d Touring
                              Ex E46 320i coupé
                              Ex AC Schnitzer S5 3.0d
                              Ex ALPINA B6
                              Ex E34 525i Touring
                              Ex E36 328i Coupe
                              Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
                              Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
                              Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
                              Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
                              Never Drive Faster Than
                              Your GuardianAngel Can Fly

                              Comment

                              • M_Power
                                Moderator
                                • Jul 2003
                                • 2759
                                • Espoo, HML

                                #30
                                Eiköhän tämä ollut tässä jo käsitelty.
                                Mitä järkeä on muuten ensin teettää lastu, sitten vaihtaa putket, imusarjat jne.?
                                Jälleen joutuu teettämään uuden lastun, jos haluaa optimiratkaisun. Ai niin mut eihän tällä tälläsia mietitä.
                                BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
                                BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

                                Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
                                Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
                                Team vier Zylinder!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎