Ongelma: H&R:n madalluksen jälkeen takapään camber vituillaan. Siis todella paljon pielessä. Takapään rengastuksena 245/35-17 10" leveällä vanteella, ET 10. Ensimmäiseksi: rengastus tai ET ei ole muuttumassa mihinkään! Eikä auto tule nousemaan milliäkään!
Kyseinen taka-akselin rakenne kyseessä:
Kysymys kuuluukin, miten renkaat saadaan pystympään asentoon? Näillä kilometreillä mitä tulee kesän aikana + ratapäivät, tulee 2 rengasparia tuskin takana riittämään. Säädettävistä alustoista ei ilmeisesti löydy minkäänlaista cambersäätöä taakse, eikä takapää ole muutenkaan säädettävissä.
Onko mistään saatavissa siis jonkinmoisia epäkeskopultteja tai puslia joilla nuo tukivarren kiinnityskohdat olisivat hiukan muutettavissa toiseen asentoon? Toinen kyssäri: vaatiiko mahdolliset edellä mainitut toimenpiteet jotain työstöä myös itse tukivarsiin? Onko noita kiinnityskohtia edes luvallista muuttaa millään keinoin?
Ja loppuun vielä kuva tuosta auton takarenkaiden kenosta:
Kyseinen taka-akselin rakenne kyseessä:
Kysymys kuuluukin, miten renkaat saadaan pystympään asentoon? Näillä kilometreillä mitä tulee kesän aikana + ratapäivät, tulee 2 rengasparia tuskin takana riittämään. Säädettävistä alustoista ei ilmeisesti löydy minkäänlaista cambersäätöä taakse, eikä takapää ole muutenkaan säädettävissä.
Onko mistään saatavissa siis jonkinmoisia epäkeskopultteja tai puslia joilla nuo tukivarren kiinnityskohdat olisivat hiukan muutettavissa toiseen asentoon? Toinen kyssäri: vaatiiko mahdolliset edellä mainitut toimenpiteet jotain työstöä myös itse tukivarsiin? Onko noita kiinnityskohtia edes luvallista muuttaa millään keinoin?
Ja loppuun vielä kuva tuosta auton takarenkaiden kenosta:
Comment