Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z3 2.8 Cambersäätö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aatos
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 149
    • Helsinki

    #31
    On vähän hidas olo ja http://www.e30m3performance.com/inst..._sub/index.htm on nurin eikä kuvia näy.

    Vääntäkää nyt joku vielä rautalangasta että mitenpäin vingutus ja noi aluslatat tulee laittaa jotta camber/auraussäädöt toimivat oikein?
    Last edited by Aatos; 06-08-2008, 22:45.
    BRCF #12 - E36 325 -91

    Comment

    • JPK
      Bimmer Rookie
      • Aug 2002
      • 133
      • Kajaani

      #32
      Jos tarkoitat takatukivarren säätöön tulevia levyjä niin ulompaan tulee aurauksen säätö vaakasuuntaan ja sisempään camperin säätö pystysuuntaan.

      Comment

      • Camo
        Bimmer Enthusiast
        • May 2004
        • 1662
        • Lahti

        #33
        Originally posted by JPK View Post
        Jos tarkoitat takatukivarren säätöön tulevia levyjä niin ulompaan tulee aurauksen säätö vaakasuuntaan ja sisempään camperin säätö pystysuuntaan.
        Jepulis, itselläni tehtiin nuo molemmat säädöt.
        Current:
        Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
        DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


        Previous:
        Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
        E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
        Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
        E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

        Comment

        • Aatos
          Bimmer Rookie
          • Nov 2006
          • 149
          • Helsinki

          #34
          Kuinka tarkka kauluslevyjen asemointi oikeasti on? Sisemmät vaan about urat pystyyn ja ulommat vaakaan jotenkin, vai pitääkö laskea millimetrejä?
          BRCF #12 - E36 325 -91

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4646
            • Tuusula

            #35
            Kannattaa laittaa ne niin suoraan kuin mahdollista, tällöin säätäminenkin on helpompaa.

            Camber-säätö kannattaa pistää lähes kokonaan ylöspäin.
            - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

            ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            • jani
              BTCF Member
              • Jul 2002
              • 5156
              • Kuopio

              #36
              Originally posted by Jonsku View Post
              Kannattaa laittaa ne niin suoraan kuin mahdollista, tällöin säätäminenkin on helpompaa.

              Camber-säätö kannattaa pistää lähes kokonaan ylöspäin.
              eikös se riitä että ne on siellä pulttien välissä, ei niitä kannata edes hitsasta kiinni
              F33 435d Mineral-grau metallic
              K40 K1200s sondermodell

              Comment

              • Jürgen_
                Bimmer Enthusiast
                • May 2008
                • 2707
                • Mylsä

                #37
                Originally posted by Camo View Post
                Takapään rengastuksena 245/35-17 10" leveällä vanteella, ET 10.

                Mitenköhän minusta tuntuu että renkaan pitäis olla leveämpi tai vanteen kapeampi. Yleensähän rengas on vannetta leveämpi ettei se vanne törrötä sieltä renkaan sisältä silleen rumasti.
                Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                Comment

                • Camo
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2004
                  • 1662
                  • Lahti

                  #38
                  Originally posted by Jürgen_ View Post

                  Mitenköhän minusta tuntuu että renkaan pitäis olla leveämpi tai vanteen kapeampi. Yleensähän rengas on vannetta leveämpi ettei se vanne törrötä sieltä renkaan sisältä silleen rumasti.
                  Nyyh. Mitenkähän minusta tuntuu että pitäisi varmaan tahallaan venytellä kaposempi kumi ja pienentää tuota ET:tä.
                  Current:
                  Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                  DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                  Previous:
                  Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                  E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                  Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                  E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                  Comment

                  • Hammu
                    Moderator
                    • Nov 2006
                    • 3971
                    • Nurmijärvi

                    #39
                    Originally posted by Camo View Post
                    Nyyh. Mitenkähän minusta tuntuu että pitäisi varmaan tahallaan venytellä kaposempi kumi ja pienentää tuota ET:tä.
                    Joo peiseriä väliin ja 225/45 kumi

                    Germanoptik 4-ever!

                    Comment

                    • Jürgen_
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2008
                      • 2707
                      • Mylsä

                      #40
                      Originally posted by Hammu View Post
                      Joo peiseriä väliin ja 225/45 kumi

                      Germanoptik 4-ever!
                      195 samantien
                      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎