Ostin moottorivaurioisen Z3 M -99 jossa S50B32 kone, ja joo, juuri se joka oli nettiautossa. Vaurion tarina; tytär oli ajanut ja auto alkanut pätkiä tms., soittanut isälle joka käskenyt auton heti parkkiin ja kone seis. Käynyt ilmi että vedet olivat karanneet. Bemu-osa oli mitannut puristuksia tms. ja sanoneet että paineet kateissa ja uusi kone laitettava. Myi auton pois tuskassaan.
Onko foorumilaiset ajaneet noita koneita ylikuumiksi ja mitä niistä on rikkoutunut? Kansi varmaan vääntynyt/halki, mutta vääntyykö myös välikansi jossa nokat ovat? Kuinka helposti lohko halkeaa näissä? Muita ongelmia kuumenneissa?
Mistähän saisi valmistusmäärät? Väri on Dakargelb II jota vähemmän näkee liikenteessä. Yhteensä noita ämmäläisiä vissiin tehty n. 3000kpl mutta entäs -99 ja keltaisena?
Onko foorumilaiset ajaneet noita koneita ylikuumiksi ja mitä niistä on rikkoutunut? Kansi varmaan vääntynyt/halki, mutta vääntyykö myös välikansi jossa nokat ovat? Kuinka helposti lohko halkeaa näissä? Muita ongelmia kuumenneissa?
Mistähän saisi valmistusmäärät? Väri on Dakargelb II jota vähemmän näkee liikenteessä. Yhteensä noita ämmäläisiä vissiin tehty n. 3000kpl mutta entäs -99 ja keltaisena?
Comment