Announcement

Collapse
No announcement yet.

z3 2.8 katalysaattoreista?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ROADZTER
    Newbiemmer
    • Aug 2014
    • 16
    • Finland

Originally posted by biglimited View Post
    Muistaakseni ennen vanoksen tiivisteiden vaihtoa sain n 195hp. Peltisarjat ja putki olivat ainoat aftermarketmuutokset mulla.

Jälkeenpäin kun mietin matkaa 186hepasta 202,5een ja sitä rahanmenoa... käyttikseen (octavia rs) sain rehellistä lisätehoa +44hp ja +125nm 590€ ohjelmoinnilla! Ei sen jälkeen tunnu kovin mielekkäältä haaskata tonneja vaparin muutamiin lisäheppoihin
    no mutta tärkeään on, puuhaaminen.
    Itse ajattelin pitää muutokset budjettilinjalla:
    Pakosarja
    Race Katti
    2.5 imusarja, jos jostain löytää/ kannattaako?
    Tuohon vanos tiivistykseen pitääkin tutustua jostain foorumin syövereistä.

Comment

• Midas
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2012
      • 272
      • Petäjävesi

Onko hajua, että miten tuon meikäläisen tuplavanos eroaa huollettavuudeltaan singleen? Kuitenkin jonkinverran näytti sulla vaikuttaneen.

Muistaakseni ennen vanoksen tiivisteiden vaihtoa sain n 195hp. Peltisarjat ja putki olivat ainoat aftermarketmuutokset mulla.

Jälkeenpäin kun mietin matkaa 186hepasta 202,5een ja sitä rahanmenoa... käyttikseen (octavia rs) sain rehellistä lisätehoa +44hp ja +125nm 590€ ohjelmoinnilla! Ei sen jälkeen tunnu kovin mielekkäältä haaskata tonneja vaparin muutamiin lisäheppoihin
      Model 3

Ex X5 40d
      Ex 330d
      Ex Z4m coupé ESS525
      Ex Z3 coupé Vf engineering 309

Comment

• biglimited
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2006
        • 1519
        • Turku

Mun auto oli -99 tuplavanoskoneella ja kaikki mittaukset tehtiin Saarisen penkissä Lokalahdella. Tulokset ovat siis hyvinkin vertaikukelpoisia ts kertoivat todelliset nettomuutokset
        Deutchland uber alles!

Comment

• Midas
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2012
          • 272
          • Petäjävesi

Ok. Mä jotenkin olin saanut kuvan et sulla oli 98, mutta eipä siinä. Oliko tuo vanosremppa kuinka vaikea homma? Kaveri teki itse e39 singleen tuon, niin tuli vain mieleen, että jos vaikka talvella saisi aikaiseksi.

Mun auto oli -99 tuplavanoskoneella ja kaikki mittaukset tehtiin Saarisen penkissä Lokalahdella. Tulokset ovat siis hyvinkin vertaikukelpoisia ts kertoivat todelliset nettomuutokset
          Model 3

Ex X5 40d
          Ex 330d
          Ex Z4m coupé ESS525
          Ex Z3 coupé Vf engineering 309

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎