En kyllä nää mitään järkeä tuossa kaksoismassan säilyttämissä. Tosin, jos laatikon rallatus häiritsee, niin sit se kaksoismassa vaan on säilytettävä. Virtalalta saa tällä hetkellä ~300e kevyen teräsvauhtipyörän(kun zJark ei taida tehdä niitä enää), ja siihen kylkeen käy esim. e28/e34 535i -asetelma levyineen, mikäli väännönkeston ei tarvitse olla mitään +400Nm. Jos tarvetta kestävämmälle, niin sit vaikka se legendaarinen -765-asetelma ja vaikka M52B28 jousittamaton massalevy. Painelaakerin/haarukan kanssa tuossa joutuu hieman kikkailemaan, kun paketista tulee hieman matalampi.
Virtalan teräsvauhtipyörässä on starttikehän paikka M20-kehälle sopiva, eli halkaisijasta pitää sorvata tasan 2mm pois, että M50/S50-kehä mahtuu paikalleen.
Virtalan teräsvauhtipyörässä on starttikehän paikka M20-kehälle sopiva, eli halkaisijasta pitää sorvata tasan 2mm pois, että M50/S50-kehä mahtuu paikalleen.
Comment