En kyllä nää mitään järkeä tuossa kaksoismassan säilyttämissä. Tosin, jos laatikon rallatus häiritsee, niin sit se kaksoismassa vaan on säilytettävä. Virtalalta saa tällä hetkellä ~300e kevyen teräsvauhtipyörän(kun zJark ei taida tehdä niitä enää), ja siihen kylkeen käy esim. e28/e34 535i -asetelma levyineen, mikäli väännönkeston ei tarvitse olla mitään +400Nm. Jos tarvetta kestävämmälle, niin sit vaikka se legendaarinen -765-asetelma ja vaikka M52B28 jousittamaton massalevy. Painelaakerin/haarukan kanssa tuossa joutuu hieman kikkailemaan, kun paketista tulee hieman matalampi.
Virtalan teräsvauhtipyörässä on starttikehän paikka M20-kehälle sopiva, eli halkaisijasta pitää sorvata tasan 2mm pois, että M50/S50-kehä mahtuu paikalleen.
Virtalan teräsvauhtipyörässä on starttikehän paikka M20-kehälle sopiva, eli halkaisijasta pitää sorvata tasan 2mm pois, että M50/S50-kehä mahtuu paikalleen.
Kylläpä rupes taas naurattamaan, ku lukasin nämä niin kutsutut ehdotukset... Jätkät saa kohtuu helpolla rönsyilemään nämä topicvit, kun jostain helevetin paininlaakerista tulee melkein sivu vänkäystä, että miten se pitäis kirjoittaa tai mikä sen oikea nimi on. onko sillä nyt mitään väliä vaikka olisi paisuntalaakeri
Comment