Announcement

Collapse
No announcement yet.

varoitusvalo???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skitzo
    Bimmer Rookie
    • Mar 2003
    • 75

varoitusvalo???

Mistä varoittaa ympyrä jonka kehän sivuilla kolme pientä raitaa eli ympyrän sisällä ei ole mitään????
    Hitto soikoon...mä oon bemarimies!
  • jam75
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 654
    • Tornio

Originally posted by skitzo
    Mistä varoittaa ympyrä jonka kehän sivuilla kolme pientä raitaa eli ympyrän sisällä ei ole mitään????

jarrupalojen kuluneisuudesta

Comment

• skitzo
      Bimmer Rookie
      • Mar 2003
      • 75

kiitoksia, ainoa puoli on ettei autossa ole sitä tunnistinta enää ja kaikki palat on lähes uusia. valo vaan sammuu välillä syttyäkseen taas ehkä 3:n päivän päästä et onko sillä pelkästään oma sulake ni vois ottaa sen pois kunnes jaksaa ostaa ja laittaa sen tunnistimen siihen.????

Comment

• KFZ-Koenig
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 2900

laita johdot oikariin ni ei pala enää
        Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• tihuovin
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 1422
          • Oulu

Taitaa ottaa ne anturin johdot jostain kohtaa runkoon. Siis ne johtosarjassa olevat. Eli kuori rispaantunut rikki ja sitten tärinän vaikutuksesta välillä ottaa runkoon, välillä ei => valo välkkyy.

Jos näin on, ei auta vaikka laittaisitkin ne johdon päät siinä liittimellä oikkariin.

Timo

Comment

• skitzo
            Bimmer Rookie
            • Mar 2003
            • 75

kiitosch näistä ja eiku tutkimaan...

Comment

• make1
              Bimmer Rookie
              • Mar 2004
              • 156
              • Helsinki

oikariin laittamalla palaa sulake kokeiltu on mulla ois myös antureita

Comment

• mcly
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2004
                • 354

Originally posted by make1
                oikariin laittamalla palaa sulake kokeiltu on mulla ois myös antureita
                ei palanu ainakaa mulla. Ja joo siis mulla oli samantyylinen ongelma et jarrupalavalo vähän välii ku auto täris ni sytty eli johot oli ottanu yhteen. Ja mun mielestä ideana on just se et kun ne on oikarissa eli kun ovat palassa kiinni niin valo on sammunut ja kun pala kuluu se polttaa johot irti ja valo syttyy.. näin oon ymmärtäny ite.. mut siis jos se on jostain keskeltä johtoa kulunu puhki se suoja ni onnea ettimiseen..

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎