Inspection-valot
Collapse
X
-
Älkää nyt ihmeessä rikkoko niitä mittareitanne. Inspection valot saa toimimaan kun vaihtaa uudet akut ja sama koskee myös lämpömittaria! Samalla jos on ollut muutakin häikkää mittarissa niin käy tinaukset läpi niin tulee kylmäjuotokset korjattua. Inspection valot saa nollattua kun maadoittaa pinnin numero 7. Eli lyötte tuon 7 pinnin maihin vaikka auton runkoon. oil servicen nollaamiseen riittää 3 sek maadoitus ja Inspection valon sammuttamiseen 12 sek maadoitus. Tämä ohje pätee molemmissa tyypeissä eli uudemmassa ja vanhemmassa. Eli ei tarvii yhdistellä sieltä mitään, vaan maadoitatte tuon 7 pinnin tietyksi aikaa. E46 malliin on hieman erinlainen ohje, mutta voin myös laittaa jos joku haluaa E46:sia nollata.Last edited by antti79; 28-02-2005, 10:53.
-
Vanhemmassa 7 ja 11 muistaakseni ja uudemmassa eli isossa pistokkeessa 11 ja 19
Leave a comment:
-
Joo ilmotelkaa kaikki kun keksitte syyn tai kun olette korjannut...... oisko navat ollu 1 ja 3, en oo ihan varma.....
Leave a comment:
-
Eilen tuli purettua oman E30 318i:n mittaristo kun kiekkamittari ei näyttänyt kuin 3tuhanteen ja sitten kuoli. Noh, uusia akkuja ei ollut valmiina joten putsailin hapettumat ja muut paskat piirilevystä ja taas pelaa. Täytyy vielä vaihtaa ne akut joku päivä, tuskin nekään on enää parhaassa iskussa 21v. ikäisenä
Kymysys:Mitkä navat piti yhdistää huoltopistokkeesta että sai huoltovalot nollattua?Last edited by Eksu; 28-02-2005, 10:31.
Leave a comment:
-
*Ilmoitappa vika kuhan se selviää, emännän autossa täysin sama homma... e30 316
Leave a comment:
-
en vielä mitään kun en ole kerinnyt purkaa mittaristoa, mutta eiköhän ne sieltä kuitenkin pois käytöstä saa
Leave a comment:
-
ke einiillä inspection valoilla tee mitään!!!! kuhan lämpömittari toimii niin kaikki hyvin =))
Leave a comment:
-
heh, sama vika täällä, lämmöt ei toimi vaihdoin anturinkin, valot palaa yöt päivät
autokin sama 316 1.8 =) Uus merkkivika, onneksi olin purkamassa mittaristoakin, pitää heivata ne valot muutenkin pois käytöstä
Leave a comment:
-
Jahas, mulla kans lämpömittari ei toimi. pitänee alkaa availemaan ja tutkailemaan...=) kiitos vinkeistä kaikille!!
Leave a comment:
-
Mulla touringissa sama ongelma mut akut on paskana ku huoltovalot ei nollaudu ja ne meneekin vaihtoon ensi viikolla...on siellä lisäksi jonkin verran hapettumia ku kiekkamittarikaan ei toimi...oon sen verran kattonu tuonne sisään et siinä on jonkin verran työmaata mut mitään ei pitäs olla hajalla et akut paskana,hapettumia ja oisko jotain kylmäjuotoksen tynkää ku lämpömittari joskus lämpimänä lakkaa toimimasta...
Leave a comment:
-
Äkkiseltään kuulostaa että pelkkä akkujen vaihto ei vättämättä auta, jos ne valot tosiaan aina palaa vaikka autosta on virrat pois. Saattaa olla että akut on oksentaneet sisältönsä ympäri piirilevyä ja sinne on syntynyt jokunen näppärä oikosulku. Sittenhän sen näkee kun mittariston avaa.
Leave a comment:
-
Mittariston akut ovat loppu. Pura mittaristo ja vaihda sen sisällä olevat 1,2V akut uusiin. Eiköhän tuolla parane.
Leave a comment:
Leave a comment: