elikkäs 2.5 litrasen ja 3.5 litrasen kutosen paino ero, onko kuinka paljon painavempi tuo 3.5 litranen ja onko se samanlainen ku 2.5 litranen että kävis 325 ix:ään? ja onko 325 ix bemussa miten kestävät etuperät ja jakolootat? suunnittelen autoa rallisprinttiin 325ix:ästä johon oisin pistänyt sen 3.5 alakerran ja 2.5l kannen. tai sit koko 3.5 litrasen motin ja turbottanut sen. kellään tietoa tai kokemusta tälläisestä virityksestä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2.5 ja 3.5 kutosten painoerot
Collapse
X
-
Originally posted by bmwjukeelikkäs 2.5 litrasen ja 3.5 litrasen kutosen paino ero, onko kuinka paljon painavempi tuo 3.5 litranen ja onko se samanlainen ku 2.5 litranen että kävis 325 ix:ään?
ja onko 325 ix bemussa miten kestävät etuperät ja jakolootat? suunnittelen autoa rallisprinttiin 325ix:ästä johon oisin pistänyt sen 3.5 alakerran ja 2.5l kannen. tai sit koko 3.5 litrasen motin ja turbottanut sen. kellään tietoa tai kokemusta tälläisestä virityksestä?
Mutta AHDASTA / aika seppääminen on jos aiot 335iXTbo:n läjätä.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
-
-
Originally posted by bmwjukeelikkäs 2.5 litrasen ja 3.5 litrasen kutosen paino ero, onko kuinka paljon painavempi tuo 3.5 litranen ja onko se samanlainen ku 2.5 litranen että kävis 325 ix:ään? ja onko 325 ix bemussa miten kestävät etuperät ja jakolootat? suunnittelen autoa rallisprinttiin 325ix:ästä johon oisin pistänyt sen 3.5 alakerran ja 2.5l kannen. tai sit koko 3.5 litrasen motin ja turbottanut sen. kellään tietoa tai kokemusta tälläisestä virityksestä?
Eri moottoriperhettä => aivan erilaisia koneita. Tuo M30 on turhan painava kone kisailuun, tokihan siitä saa tehoa vaikka kuinka irti mutta etupainoinen tulee väistämättä (ja radalle sen myös huomannee selvästi..)
3,5l turbottamisesta on juttua esim. www.pure-pf.com www.r3vlimited.com foorumeilla..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Jos saksa taipuu, tässä on yksi stoori 335iX:stä: http://www.behindmatrix.com/e30/foto...025/f01025.htm ja
Ei tosiaankaan mikään helppo operaatio, edes jossain määrin simppelimpi homma voisi olla ottaa uudemmasta 525iX:stä M50-tekniikka ja sovitella se paikalleen.Ducati 998 -02 //
Comment
-
-
Originally posted by Jonskutokihan siitä saa tehoa vaikka kuinka irti mutta etupainoinen tulee väistämättä (ja radalle sen myös huomannee selvästi..)-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment