Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä tuo eta kone oikein on???

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sampza
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1398
    • Rovaniemi

    #46
    Originally posted by Aukes! View Post
    Eiks se oo joku taloudellisuus moottori, vääntää hyvin. Ihan mutua toi tieto, mutta vissiin m20b20:sen kannella ton saa kulkemaan tai jotain?
    Joo mutua kait hyvinkin sillä itsellä oli toi eta moottori edellisessä resussa ja siin oli b20 kansi kiinni ja oli kyllä b20 ruiskutuskin yms järjestelmät... oli se laiska..tosin automaatti. Taloudellisesta (11L/100km minimi keskikultus) ja vääntävästä moottorista puhutaan, no ok vääntävä, kiva halventaa kumin hintaa joo automaatilla kivasti palo. Jälkeenpäin mullekkin selvennettiin et b25 kannella ja muulla yläpään järjestelmällä ois kulkenu?!.. mutua multakin kuiten.. Liekkö edes kunnossa ollut siitä en tiedä.

    Niin ja toi oli siitä ihmeellinen vempain et sei ei kulkenut kuin 180km/h mittariinsa... kierrokset oli melko ylhäällä en nyt muista tarkalleen mitä näytti mut kuiten..

    Kyseinen auto kohtasi poron 50km/h nopeudesta. Meni Vissiin ?pirkkalan? AVK:n kautta uusille omistajille...



    ETA-moottori:

    Last edited by Sampza; 20-04-2007, 00:04.
    320d touring M-sport -09
    320d -02
    1250 Bandit S

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #47
      Originally posted by Sampza View Post
      Joo mutua kait hyvinkin sillä itsellä oli toi eta moottori edellisessä resussa ja siin oli b20 kansi kiinni ja oli kyllä b20 ruiskutuskin yms järjestelmät... oli se laiska..tosin automaatti. Taloudellisesta (11L/100km minimi keskikultus) ja vääntävästä moottorista puhutaan, no ok vääntävä, kiva halventaa kumin hintaa joo automaatilla kivasti palo. Jälkeenpäin mullekkin selvennettiin et b25 kannella ja muulla yläpään järjestelmällä ois kulkenu?!.. mutua multakin kuiten.. Liekkö edes kunnossa ollut siitä en tiedä.

      Niin ja toi oli siitä ihmeellinen vempain et sei ei kulkenut kuin 180km/h mittariinsa... kierrokset oli melko ylhäällä en nyt muista tarkalleen mitä näytti mut kuiten..

      Kyseinen auto kohtasi poron 50km/h nopeudesta. Meni Vissiin ?pirkkalan? AVK:n kautta uusille omistajille...



      ETA-moottori:

      Älä arvostele etan konetta kun kerran toimivalla sellaisella et edes ole ajanut.
      Ohessa kuva aidosta 122hv etan konehuoneesta
      Last edited by jannmann; 08-05-2007, 11:38.
      Aprilia RSV4

      Comment

      • -Jarno-
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1140
        • Salo

        #48
        Mulla on etan alakerta(525e) niill? harvinaisimmilla 11 puristeisilla m?nnill? + b20 kannella sek? b25:sen ruiskukamoilla, ei noita voi vakio 325:n kanssa edes verrata, aivan eri auto k?yt?kselt??n. Ei ole kyll? laiskasta tietoakaan.
        ________
        Asian live
        Last edited by -Jarno-; 10-04-2011, 06:58.

        Comment

        • Tomppara80
          Bimmer Rookie
          • Mar 2007
          • 108
          • Oulu

          #49
          Päälleppäin näyttää äkkiseltään samalta onko eta tai ei ole.Eli mitä eroa päälleppäin niillä on ja mistä ne eroittaa?

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #50
            Originally posted by Tomppara80 View Post
            Päälleppäin näyttää äkkiseltään samalta onko eta tai ei ole.Eli mitä eroa päälleppäin niillä on ja mistä ne eroittaa?
            Imusarja erilainen ja etassa taitaa olla motronic.

            Comment

            • jannmann
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 5856
              • Joccis City

              #51
              Tossa vielä kuva 129hv etan konehuoneesta
              Last edited by jannmann; 08-05-2007, 11:38.
              Aprilia RSV4

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                #52
                Originally posted by Tomppara80 View Post
                Päälleppäin näyttää äkkiseltään samalta onko eta tai ei ole.Eli mitä eroa päälleppäin niillä on ja mistä ne eroittaa?
                imusarja, ruisku, jäähdytin, akunpaikka jne.

                Erottaisitko päällepäin edes 4pyttysen 6 pyttyisestä?
                Pyydät muita katsomaan kuvista mitä eroa niillä on??
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Freak
                  BTCF Member
                  • Apr 2003
                  • 2561
                  • .

                  #53
                  Originally posted by sedan325i View Post
                  kuinkas paljon puristus putoaa b20 koneesta kun siihen vaihtaa b25 kannen?
                  olis kiva tietää ku itellä juurikin tuo b25 kansi vaihdettu...:think
                  9,36:1 olettaen, että kyseessä alunperin 9,8-puristeinen M20B20.
                  Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                  Vanha Uuden liiton mies...

                  Comment

                  • Tomppara80
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2007
                    • 108
                    • Oulu

                    #54
                    Originally posted by jannmann View Post
                    Tossa vielä kuva 129hv etan konehuoneesta
                    Mulla on M20 B20 ja kone näyttäs aivan samalta.Eikä pitäs olla ETA kone :think Sitä minä tarkoitan.Niin,no.Nyt on B25 kansi.Ainut ero mitä ite huomaan on syyläri.
                    Last edited by Tomppara80; 20-04-2007, 17:24. Reason: Lisäys.

                    Comment

                    • m-power
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2003
                      • 731
                      • TAMPERE

                      #55
                      ei näytä samalta...IMUSARJA on etan kiulussa pidempi ja ohuempi...haettu vääntöö lissää
                      sitä saa mitä tilaa

                      http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

                      R.I.P. 327i
                      R.I.P. 535i
                      audi a6 2.7 t

                      Comment

                      • Tomppara80
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2007
                        • 108
                        • Oulu

                        #56
                        Originally posted by m-power View Post
                        ei näytä samalta...IMUSARJA on etan kiulussa pidempi ja ohuempi...haettu vääntöö lissää
                        Kiitos asiallisesta vastauksesta.Nyt sen eron siitä huomasin

                        Comment

                        • 325E
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2006
                          • 1227
                          • LAHTI

                          #57
                          Kuvasi on sama kuin minulla 325E:ssä....

                          Originally posted by jannmann View Post
                          Älä arvostele etan konetta kun kerran toimivalla sellaisella et edes ole ajanut.
                          Ohessa kuva aidosta 122hv etan konehuoneesta
                          Linkittämäsi kuva on kuin minulla oleesta ETA konehuoneesta
                          se aikaisempi Kuva on jokin sekäsikö räpellys...uskon että vain harva on nähnyt aidon ETA-konehuoneen varsinkin vakiokunnossa.

                          325E

                          Comment

                          • m-power
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2003
                            • 731
                            • TAMPERE

                            #58
                            Originally posted by Tomppara80 View Post
                            Kiitos asiallisesta vastauksesta.Nyt sen eron siitä huomasin
                            eipä kestä...olkaapa hyvä.....
                            sitä saa mitä tilaa

                            http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

                            R.I.P. 327i
                            R.I.P. 535i
                            audi a6 2.7 t

                            Comment

                            • m-power
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2003
                              • 731
                              • TAMPERE

                              #59
                              Originally posted by 325E View Post
                              Linkittämäsi kuva on kuin minulla oleesta ETA konehuoneesta
                              se aikaisempi Kuva on jokin sekäsikö räpellys...uskon että vain harva on nähnyt aidon ETA-konehuoneen varsinkin vakiokunnossa.

                              325E
                              olenko yksi niistä harvoista....
                              sitä saa mitä tilaa

                              http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

                              R.I.P. 327i
                              R.I.P. 535i
                              audi a6 2.7 t

                              Comment

                              • 325E
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2006
                                • 1227
                                • LAHTI

                                #60
                                Ei millään pahalla...Anteeksi kielenkäyttöni

                                Originally posted by m-power View Post
                                olenko yksi niistä harvoista....
                                Janmanin kuva on oikea ETA-konehuoneen kuva mikä se alunperin on toki jokainen voi säveltää miten haluaa...jos se
                                isompi aikaisempi kuva on sinun eta-konehuoneesta (jota sanoin räpellykseksi anteeksi siitä,perusteena siksi jos sanot sitä eta-konehuoeen näköiseksi sillä se ei ole sitä) siinä poikkeaa ensinnäkin, näkyvää etassa on iso syyläri ja toinen on lisäilmaluisti se on
                                ihan omaaluokkaansa (minusta huono siis etassa, joku proto).
                                Tarkoitukseni on vaan tuoda ilmi että, ETA-konehuone ja sen näkymät ovat monelle utopiaa moniko on nähnyt aidon
                                eta-konehuoneen E30:ssä...tarkoitan vaan että, se on harvinainen ...tosin minusta ei niin hyvä toteutus kuin vaikka vakio 325i.
                                Varmasti jos minulla "ei olisi ollut tehtynä" viritettyä
                                M20B25 moottoria tuskin olisin myynyt Urjalaan sitä M20B27-konetta vaan olisin säveltänyt siitä 325i:n osilla vähän piristetyn vaparin jollakin lievällä Schrikin nokalla.
                                Se Samzan lähettämä kuva ei ole ETA-konehuoneen näköinen sitä tarkoitin eli tuli väärinkäsitys asioissa eli m-power lukeutui vaan niihin harvoihin
                                jotka kommentoivat juttua "olenko yksi niistä harvoista" kerro itse oletko.

                                325E
                                Last edited by 325E; 21-04-2007, 10:45.

                                Comment

                                Working...
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎