Lähetään ihan alakouluasteelta, koitin searchia mutta eipä löytynyt eli kertookaapas hieman infoa noista tuplista, on nyt aukko sivistyksessä. Eli sen verran käsitän että tuplakaasarit, eli siis tupla = kaksi?!?
Vaihtoa varten tarvitsee varmaankin uuden imusarjan? Miten tuo homma nyt periaatteessa toimii, mitenkäs noiden hyöty? Kuuluu hienot äänet ei muuta? Insp heitteli tuollaista ideaa ilmoille, kun on kuulema se ruutan vaihtaminen kyrpähomma jos tahtoo ihan kunnollisen tehdä. Sitten jatkokehitystä, entäpä jos joskus haluan turbottaa auton niin varmaan täytynee paineistaa kaasarit tai siis hommata paineistetut kaasarit. No tosta kaasariturbosta on kyllä jo asiaa foorumilla vaikka kuinka, mutta kertokaa enemmän tosta tuplahässäkästä ja mitä tulee ottaa huomioon jos sellaista lähtee kokeilemaan. Onko siitä mitään iloa, saako sen edes toimimaan? Omakohtaisia kokemuksia.
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Comment