Tuli sitten hommattua tuo ontuvaa tyhjäkäyntiä aiheuttavan 2BE tilalle toinen
samanlainen,jos vaikka olis tuuria että tää olis kunnossa.No ei ollut,meinaa bensaa tulee varsinkin 2-kurkulle ihan sairaasti,niin että auto tukehtuu.
Mistä voi johtua tuo 2-kurkun tulviminen tyhjäkäynnillä kun senhän pitäis
tulla mukaan alipainella vasta kun kaasu on lähes pohjassa.Autossa olleessa
kaasarissa oli tuo kakkos kurkun alipaine letku tukittu,onko tässä joku taika.
Vai pitääkö 2-kurkun alipaine letkut mennä tuo termarissa olevan haistelijan
kautta niin että kurkku aukeaa vasta kun lämpötila on tarpeeksi suuri.
On hieman hakusessa noin 2-kurkun alipaine letkut kun oli tosiaan tukittu
ja esim edellämainitussa haistelijassa ei ollut mitään letkuja.
Vaikka esim neulaventtiili olis kulunut niin ei kai se työntäis bensaa suoraan
2-kurkulle..Eli mikä on tän 2BE salaisuus.???
samanlainen,jos vaikka olis tuuria että tää olis kunnossa.No ei ollut,meinaa bensaa tulee varsinkin 2-kurkulle ihan sairaasti,niin että auto tukehtuu.
Mistä voi johtua tuo 2-kurkun tulviminen tyhjäkäynnillä kun senhän pitäis
tulla mukaan alipainella vasta kun kaasu on lähes pohjassa.Autossa olleessa
kaasarissa oli tuo kakkos kurkun alipaine letku tukittu,onko tässä joku taika.
Vai pitääkö 2-kurkun alipaine letkut mennä tuo termarissa olevan haistelijan
kautta niin että kurkku aukeaa vasta kun lämpötila on tarpeeksi suuri.
On hieman hakusessa noin 2-kurkun alipaine letkut kun oli tosiaan tukittu
ja esim edellämainitussa haistelijassa ei ollut mitään letkuja.
Vaikka esim neulaventtiili olis kulunut niin ei kai se työntäis bensaa suoraan
2-kurkulle..Eli mikä on tän 2BE salaisuus.???
Comment