Tässä mun vehkeessä on nyt ovela ongelma, että vika ei ole kokoajan päällä ja tulee ainoastaan lämpösellä koneella. Kun ajelen autolla mukavasti ja pysähdyn valoihin autojää tyhjäkäynnille niin se alkaa yhtääkkiä humppaamaan tyhjäkäyntiä, kierokset tipahtaa 300rpm sitten vehjes antaa kaasua ja kierokset nousee 1200rpm taas laskee tätä se tekee suunilleen minuutin. Tyhjäkäyntiä se heiluttelee mukavasti ja joskus se samahtaa sen takia koska kone ei ehdi antaa kaasualisää, kun kierokset tipahtaa liikaa.
Jos antaa pikkasen kaasua 800rpm-1000rpm vian ollessa, niin käynti pysyy tasasena. Kun tyhjäkäynti hässäkkä on päällä niin kulutuskin nousee aika mahtavasti, mutta tämä vika ei tule kuin aina välillä kestää suunilleen minuutin. Muuten kokoajan autotoimii kuin unelma ja tähän vehkeeseen on vaihdettu Bosch lambda 3kk sitten. Kun ajelen maantiellä tällä vehkeellä ja huomaan että ajan 80km/h kulutus nousee yhtä äkkiä 14l (nomaalisti 8l pitäis viedä), vaikka ajan tasaseen niin painan kytkimen pohjaan niin silloin tyhjäkäynti heiluu mukavasti. Tuntuu että jossain anturissa olis pientä häikkää ainavälillä mutta kiva alkaa etsimään mikä anturi tämän tekisi.
Olen ottanut akkukaapelit vuorokaudeksi irti, niin tämäkään ei auttanut yhtään.
Jos antaa pikkasen kaasua 800rpm-1000rpm vian ollessa, niin käynti pysyy tasasena. Kun tyhjäkäynti hässäkkä on päällä niin kulutuskin nousee aika mahtavasti, mutta tämä vika ei tule kuin aina välillä kestää suunilleen minuutin. Muuten kokoajan autotoimii kuin unelma ja tähän vehkeeseen on vaihdettu Bosch lambda 3kk sitten. Kun ajelen maantiellä tällä vehkeellä ja huomaan että ajan 80km/h kulutus nousee yhtä äkkiä 14l (nomaalisti 8l pitäis viedä), vaikka ajan tasaseen niin painan kytkimen pohjaan niin silloin tyhjäkäynti heiluu mukavasti. Tuntuu että jossain anturissa olis pientä häikkää ainavälillä mutta kiva alkaa etsimään mikä anturi tämän tekisi.
Olen ottanut akkukaapelit vuorokaudeksi irti, niin tämäkään ei auttanut yhtään.
Comment