Eipä tuo ole kummoinen homma vääntää tyhjäkäyntiä pienemmälle jos omistat talttapää meisselin.Tyhjäkäyninsäätö löytyy imusarjan päältä hanttarin puolelta.Mutta jos ei pyörittely kierroksia pienennä niin sitten taitaa lisä ilmaluistin olla rikki.
Jos se ihan yht'äkkiä tuollaiseksi muuttui, niin kannattaa etsiä se vika ja korjata se, eikä paikkailla säätämällä seurauksia. Esim. jokin komponentti rikki, ilmavuoto tms.
Vikaantunut lisäilmaluisti saa tuossa suihkutusjärjestelmässä joutokäyntikierrokset korkealle. Osa on finaalissa, vaihto on helppoa. Puhdistaminen ei auta tuohon.
Ookoo. Olisko heittää helppoja ohjeita vaihtoon? Moinen osa ja sen sijainti on on vielä tutkimatta...
Originally posted by Lanttu
Vikaantunut lisäilmaluisti saa tuossa suihkutusjärjestelmässä joutokäyntikierrokset korkealle. Osa on finaalissa, vaihto on helppoa. Puhdistaminen ei auta tuohon.
Osa sijaitsee niin esillä, että huomaat varmasti. Avaa konepelti ja se on noin 10 sentin pituinen mötikkä kumisen, ison imuilmaputken (ilmamäärämittarin ja kaasuläppäkotelon välissä) päällä. Vanha irti varovasti, mitään rikkomatta ja johtoja repimättä, sen jälkeen uusi paikalleen.
Osa sijaitsee niin esillä, että huomaat varmasti. Avaa konepelti ja se on noin 10 sentin pituinen mötikkä kumisen, ison imuilmaputken (ilmamäärämittarin ja kaasuläppäkotelon välissä) päällä. Vanha irti varovasti, mitään rikkomatta ja johtoja repimättä, sen jälkeen uusi paikalleen.
Eipä taidä olla tuossa paikassa, kun kyseessä on mitä ilmeisemmin L-jetronic-ruisku.
Imusarjan alla siinä 5-pytyn kohdalla on se mötikkä.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment