Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tyhjäkäynnin säätö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eventrami
    Newbiemmer
    • May 2005
    • 20

    Tyhjäkäynnin säätö

    onko mahdoton homma hoitaa ite 320i -84:seen? kierrokset huutaa 1800 rpm:ssä...

    Rami
  • teme e30 320i
    Bimmer Rookie
    • Aug 2003
    • 162
    • Kemijärvi

    #2
    Eipä tuo ole kummoinen homma vääntää tyhjäkäyntiä pienemmälle jos omistat talttapää meisselin.Tyhjäkäyninsäätö löytyy imusarjan päältä hanttarin puolelta.Mutta jos ei pyörittely kierroksia pienennä niin sitten taitaa lisä ilmaluistin olla rikki.

    Comment

    • petteriu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 1164
      • Pori

      #3
      Jos se ihan yht'äkkiä tuollaiseksi muuttui, niin kannattaa etsiä se vika ja korjata se, eikä paikkailla säätämällä seurauksia. Esim. jokin komponentti rikki, ilmavuoto tms.

      Petteri
      BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

      Comment

      • Lanttu
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 1643

        #4
        Vikaantunut lisäilmaluisti saa tuossa suihkutusjärjestelmässä joutokäyntikierrokset korkealle. Osa on finaalissa, vaihto on helppoa. Puhdistaminen ei auta tuohon.

        Comment

        • eventrami
          Newbiemmer
          • May 2005
          • 20

          #5
          Kiitoksia pikaisista vinkeistä. Auto tuli hankittua velipojalta eilen, joten näitä rookie -tason kysymyksiä saattaa tulla vielä lisää :o)

          Comment

          • eventrami
            Newbiemmer
            • May 2005
            • 20

            #6
            Ookoo. Olisko heittää helppoja ohjeita vaihtoon? Moinen osa ja sen sijainti on on vielä tutkimatta...

            Originally posted by Lanttu
            Vikaantunut lisäilmaluisti saa tuossa suihkutusjärjestelmässä joutokäyntikierrokset korkealle. Osa on finaalissa, vaihto on helppoa. Puhdistaminen ei auta tuohon.

            Comment

            • Lanttu
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 1643

              #7
              Osa sijaitsee niin esillä, että huomaat varmasti. Avaa konepelti ja se on noin 10 sentin pituinen mötikkä kumisen, ison imuilmaputken (ilmamäärämittarin ja kaasuläppäkotelon välissä) päällä. Vanha irti varovasti, mitään rikkomatta ja johtoja repimättä, sen jälkeen uusi paikalleen.

              Comment

              • T3
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 8530
                • Karhe

                #8
                Originally posted by Lanttu
                Osa sijaitsee niin esillä, että huomaat varmasti. Avaa konepelti ja se on noin 10 sentin pituinen mötikkä kumisen, ison imuilmaputken (ilmamäärämittarin ja kaasuläppäkotelon välissä) päällä. Vanha irti varovasti, mitään rikkomatta ja johtoja repimättä, sen jälkeen uusi paikalleen.
                Eipä taidä olla tuossa paikassa, kun kyseessä on mitä ilmeisemmin L-jetronic-ruisku.

                Imusarjan alla siinä 5-pytyn kohdalla on se mötikkä.
                .

                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                Comment

                • eventrami
                  Newbiemmer
                  • May 2005
                  • 20

                  #9
                  Ookoo, tutkitaan taas...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎