Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 Tic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeppe2
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 70

    325 Tic

    mikä vikana??siis auto on e-30 325 TIC... huohotinputkesta ampui öljyä pihalle ja vedet ja öljyt sekasi!! kansi halki vai kannentiiviste?!?!?!?!
    kesää odotellessa...
  • huoppa81
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 638
    • Nastola

    #2
    Joudut joka tapauksessa ottaa kannen pois, niin katso sitten missä vika.
    Garage:

    E21 323i -79
    E21 323i -82
    E30 325i Cabriolet -91
    E30 316i -89
    E39 520i -01
    Kadett C 1,2 -76

    Lynx Rave RE 600 -08

    Comment

    • jeppe2
      Bimmer Rookie
      • Aug 2004
      • 70

      #3
      nii no tietenkii joutuu...mut aattelin vaa et jos joku tietäis tarkemmi! tuskimpa se on kansi menny ku ainahan noissa on vaikeuksia sen pahvin kanssa!! mitäköhän tiivisteitä ne käyttää rata-autoissa?? ei vissii saa mistää parempia pahveja kun se vakio?!?!?!?!
      kesää odotellessa...

      Comment

      • huoppa81
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 638
        • Nastola

        #4
        On vaa aika vaikee sanoo, ku molemmat mahdollisia vikoja. Helpomminhan pahvi tietenki hajoo ku kansi. Epäilisin että tohon saa kyllä kestäviäkin kannentiivisteitä, mutta viisaammat kertokoon että mistä.
        Garage:

        E21 323i -79
        E21 323i -82
        E30 325i Cabriolet -91
        E30 316i -89
        E39 520i -01
        Kadett C 1,2 -76

        Lynx Rave RE 600 -08

        Comment

        • Janek
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2005
          • 631
          • Nakkila

          #5
          kysele tiivisteestä pro turbosta, pitäis löytyä m20 koneeseen
          Audi A4 Avant 2.7BITURBO
          Bmw 740 E38

          Comment

          • jeppe2
            Bimmer Rookie
            • Aug 2004
            • 70

            #6
            pro turbolta kysyin!! ei saa ainakaa sieltä parempia tiivisteitä!!!
            kesää odotellessa...

            Comment

            • matti.h
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2004
              • 199
              • kangasniemi

              #7
              teetä sinne kuparinen tai metallinen... älä kysy et missä.

              Comment

              • nalliii
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2004
                • 379
                • heinola

                #8
                olikos se tammer diisel mistä sai niitä erikois hyviä?
                joskus oli vaan puhetta että siel ois.

                Comment

                • jeppe2
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2004
                  • 70

                  #9
                  joo...kertokaa jos tiedätte mistä saa niitä kestäviä tiivisteitä!!maksakuut vaikka 1000€!! PAINEET EI TIPU!!
                  kesää odotellessa...

                  Comment

                  • TheLoial
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 1109
                    • Helsinki

                    #10
                    Kestäviä tiivisteitä? Jossain on vikaa jos hajottaa tiivistettä... Nakutusta?

                    Comment

                    • winchy
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2002
                      • 3875
                      • helsinki

                      #11
                      Kysäseppäs tammer dieselistä sieltä ainaki ostin omaan M10koneeseen Elringin pahvin.. kyllä se nyt ainaki vakiota kestävämpi on - 093871377 tammer diesel
                      If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
                      Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS

                      Yamaha R1 2007
                      Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
                      Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
                      OPEL CORSA GSi turbo ic -89
                      OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"


                      Ex: BMW E36 328i -09/97
                      Hellrot
                      Ex: BMW E30 316 -84
                      Ex: BMW E30 316 -87

                      Ex: BMW E30 318i -86
                      Ex: BMW E28 518i turbo -86

                      Comment

                      • jeppe2
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2004
                        • 70

                        #12
                        jep...kiitti!! ei oo vikaa!! ei nuo turbotetut vehkeet kestä vakiotiivisteelä!!! isommilla kierroksilla kuuluu pientä ritinää...mut se ei oo nakutusta... kolme asiantuntiaa on sanonut niin!!!..kuulemma joku pelti resonoi!!..........mut mä oon kyllä kuullu et vakiotiiviste kestää parhaiten 325 pemarissa..!! (paitsi tietysti itsetehdyt...)
                        kesää odotellessa...

                        Comment

                        • TheLoial
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 1109
                          • Helsinki

                          #13
                          Originally posted by jeppe2
                          ei nuo turbotetut vehkeet kestä vakiotiivisteelä!!!
                          On täälläkin vakiotiivisteelläkin olevia turboja, enkä tarkoita nyt ainoastaan pieniä paineita.

                          Comment

                          • jeppe2
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2004
                            • 70

                            #14
                            Originally posted by TheLoial
                            On täälläkin vakiotiivisteelläkin olevia turboja, enkä tarkoita nyt ainoastaan pieniä paineita.


                            OK!!! kerroppas miten se kestää....!!
                            kesää odotellessa...

                            Comment

                            • f1zz
                              GTi:stä tuttu
                              • Sep 2003
                              • 1469
                              • Veikkola

                              #15
                              Originally posted by jeppe2
                              jep...kiitti!! ei oo vikaa!! ei nuo turbotetut vehkeet kestä vakiotiivisteelä!!! isommilla kierroksilla kuuluu pientä ritinää...mut se ei oo nakutusta... kolme asiantuntiaa on sanonut niin!!!..kuulemma joku pelti resonoi!!..........mut mä oon kyllä kuullu et vakiotiiviste kestää parhaiten 325 pemarissa..!! (paitsi tietysti itsetehdyt...)
                              Kyllä sun mutu on ihan oikea että vakiotiiviste kestää myös isoja paineita. Ja kysyppäs niiltä asiantuntioilta mikäs pelti siellä sirisee ja kysy myös miksi se ei sirise pienimmillä paineilla.. ELI SE ON SIIS NAKUTUSTA!!

                              Jos teet oikeasti kestävän niin lohkoon pitää jyrsiä liekkirengas urat ja sitten teettää/tehdä tiivistemassasta tiiviste missä ei ole liekkirenkaita niinku vakiossa.

                              Mutta vaikka sulla on mikä tiiviste niin nakuttamalla saat sen silti hajalle. Eli korjaa nyt kansivika ja sitten aloita tutkimaan miksi kone nakuttaa, meneekö laihalle? onko liikaa puristuksia? liikaa ennakkoa??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎