mikä vikana??siis auto on e-30 325 TIC... huohotinputkesta ampui öljyä pihalle ja vedet ja öljyt sekasi!! kansi halki vai kannentiiviste?!?!?!?!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325 Tic
Collapse
X
-
On vaa aika vaikee sanoo, ku molemmat mahdollisia vikoja. Helpomminhan pahvi tietenki hajoo ku kansi. Epäilisin että tohon saa kyllä kestäviäkin kannentiivisteitä, mutta viisaammat kertokoon että mistä.Garage:
E21 323i -79
E21 323i -82
E30 325i Cabriolet -91
E30 316i -89
E39 520i -01
Kadett C 1,2 -76
Lynx Rave RE 600 -08
Comment
-
-
Kysäseppäs tammer dieselistä sieltä ainaki ostin omaan M10koneeseen Elringin pahvin.. kyllä se nyt ainaki vakiota kestävämpi on - 093871377 tammer dieselIf NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment
-
-
jep...kiitti!! ei oo vikaa!! ei nuo turbotetut vehkeet kestä vakiotiivisteelä!!! isommilla kierroksilla kuuluu pientä ritinää...mut se ei oo nakutusta... kolme asiantuntiaa on sanonut niin!!!..kuulemma joku pelti resonoi!!..........mut mä oon kyllä kuullu et vakiotiiviste kestää parhaiten 325 pemarissa..!! (paitsi tietysti itsetehdyt...)kesää odotellessa...
Comment
-
-
Originally posted by jeppe2jep...kiitti!! ei oo vikaa!! ei nuo turbotetut vehkeet kestä vakiotiivisteelä!!! isommilla kierroksilla kuuluu pientä ritinää...mut se ei oo nakutusta... kolme asiantuntiaa on sanonut niin!!!..kuulemma joku pelti resonoi!!..........mut mä oon kyllä kuullu et vakiotiiviste kestää parhaiten 325 pemarissa..!! (paitsi tietysti itsetehdyt...)
Jos teet oikeasti kestävän niin lohkoon pitää jyrsiä liekkirengas urat ja sitten teettää/tehdä tiivistemassasta tiiviste missä ei ole liekkirenkaita niinku vakiossa.
Mutta vaikka sulla on mikä tiiviste niin nakuttamalla saat sen silti hajalle. Eli korjaa nyt kansivika ja sitten aloita tutkimaan miksi kone nakuttaa, meneekö laihalle? onko liikaa puristuksia? liikaa ennakkoa??
Comment
-
Comment