ei oo liikaa puristuksia! eikä käy laihalla! ennakostan en oo ihan varma...
325 Tic
Collapse
X
-
Oletko laskenut puristuksia uusilla männillä tai vanhoista sorvaamalla? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Onko sulla 8.8 puristuksinen kone?Originally posted by jeppe2paineita on 0,8!! mitattu dynossa 337.... sielä ne just sano et ei oo nakutus...!!!// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
Onnea matkaan !Originally posted by jeppe2nyt on tulossa kuparinen pahvi...pitäis kestää!!!
Enpä ole vielä keneltäkään kuullut mitään hyvää sanottavaa kuparitiivisteestä.. poislukien jotku ilmajäähdytteisten moottoripyörän koneet..
Vakiotiiviste kestää yllättävän paljon, jos kaikki on kohillaan. Säädöt pikkasenkin perseelleen ja alkaa kuulumaan siritystä (pellin resonointia)
ja tiiviste alta aikayksikön paskana...
Comment
-
Vakio M20B25 avaamatta koneella 1,4bar ahdoilla, ja vielä on ainakin kestänytOriginally posted by jmp2002no eikö porukalla ole ollut 1 bar painetta ja hyvin kestää??? eli ei se paineen takia hajoa...
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
...ja koppa päätyi Pornaisiin. keulille tulee uusi M20 turbotekniikka johon ei taida jäädä montaa orkkisosaa koneeseenOriginally posted by f1zz7.8:1 puristeinen vakiopahvi m20b20 1.2bar ja iloiset kaasut, yli 50tkm taisi tulla mittariin jarmo_:lla ja antttilla. sen jälkeen nostettu ajokuntoisena autosta pois ja kone meni god knows where mutta toivottavasti ajoon.
. siis jos kyseessä on sama tumman vihreä 2-ovinen auto.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
Comment