Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 Tic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeppe2
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 70

    #16
    ei oo liikaa puristuksia! eikä käy laihalla! ennakostan en oo ihan varma...
    kesää odotellessa...

    Comment

    • Antti O
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6935
      • N/A

      #17
      Mitäs jos vaikka veisit johonkin dynoon sen ajettavaks rullille ja ne ukot kyllä siellä osaa kuunnella nakuttaako.
      Nyt moottori kasaan uudella pahvilla, paineet alas ja dynoon sitten säätöön.

      Comment

      • jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

        #18
        Originally posted by jeppe2
        ei oo liikaa puristuksia! eikä käy laihalla! ennakostan en oo ihan varma...
        No mitäs sulla on paineita??? 1,5 baaria??
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

        Comment

        • jeppe2
          Bimmer Rookie
          • Aug 2004
          • 70

          #19
          paineita on 0,8!! mitattu dynossa 337.... sielä ne just sano et ei oo nakutus...!!!
          kesää odotellessa...

          Comment

          • mika.h
            BTCF Member
            • Mar 2004
            • 799
            • haukipudas

            #20
            voisin veikata kans tota nakutuksesta johtuvaa kannentiivistevauriota. ja kyllä se vakio tiiviste kestää jos moottorinohjaus on kunnossa.


            Comment

            • BMW 325I avo
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2004
              • 832
              • Tampere

              #21
              Originally posted by jeppe2
              paineita on 0,8!! mitattu dynossa 337.... sielä ne just sano et ei oo nakutus...!!!
              Oletko laskenut puristuksia uusilla männillä tai vanhoista sorvaamalla? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Onko sulla 8.8 puristuksinen kone?
              // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

              Comment

              • jmp2002
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 5727
                • Rovaniemi

                #22
                no eikö porukalla ole ollut 1 bar painetta ja hyvin kestää??? eli ei se paineen takia hajoa...
                E30 325i Touring -89
                E30 325i touring -88 m50tbo
                G20 330e M-Sport -20

                Comment

                • jeppe2
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2004
                  • 70

                  #23
                  mäntien päältä on otettu tavaraa pois....en oo varma onko 8,8....tuskimpa se on nakutusta ,koska kone on tehty proturbolla ja kaksi "penkittäjää" on kuunnellut konetta ja sanonut ettei ole nakutus...ja tuossa on haltekki...
                  kesää odotellessa...

                  Comment

                  • jeppe2
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2004
                    • 70

                    #24
                    nyt on tulossa kuparinen pahvi...pitäis kestää!!!
                    kesää odotellessa...

                    Comment

                    • Maza
                      BTCF Member
                      • Jul 2002
                      • 4319
                      • Kannus/Kokkola

                      #25
                      Originally posted by jeppe2
                      nyt on tulossa kuparinen pahvi...pitäis kestää!!!
                      Onnea matkaan ! Enpä ole vielä keneltäkään kuullut mitään hyvää sanottavaa kuparitiivisteestä.. poislukien jotku ilmajäähdytteisten moottoripyörän koneet..

                      Vakiotiiviste kestää yllättävän paljon, jos kaikki on kohillaan. Säädöt pikkasenkin perseelleen ja alkaa kuulumaan siritystä (pellin resonointia) ja tiiviste alta aikayksikön paskana...

                      Comment

                      • jeppe2
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2004
                        • 70

                        #26
                        yks kaveri rakenti 323 turpo pemarin.....ei kestäny vakiotiiviste....teki itse kuparista....KESTI!!!

                        en sit tiiä,.......
                        kesää odotellessa...

                        Comment

                        • mukko
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2003
                          • 5965
                          • Uleåborg

                          #27
                          Originally posted by jmp2002
                          no eikö porukalla ole ollut 1 bar painetta ja hyvin kestää??? eli ei se paineen takia hajoa...
                          Vakio M20B25 avaamatta koneella 1,4bar ahdoilla, ja vielä on ainakin kestänyt
                          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                          Save the World, Fuck The Fuel Economy
                          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                          Comment

                          • f1zz
                            GTi:stä tuttu
                            • Sep 2003
                            • 1469
                            • Veikkola

                            #28
                            7.8:1 puristeinen vakiopahvi m20b20 1.2bar ja iloiset kaasut, yli 50tkm taisi tulla mittariin jarmo_:lla ja antttilla. sen jälkeen nostettu ajokuntoisena autosta pois ja kone meni god knows where mutta toivottavasti ajoon.

                            Comment

                            • mortimer
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2003
                              • 1079
                              • Satulinna kaukomaan

                              #29
                              Originally posted by f1zz
                              7.8:1 puristeinen vakiopahvi m20b20 1.2bar ja iloiset kaasut, yli 50tkm taisi tulla mittariin jarmo_:lla ja antttilla. sen jälkeen nostettu ajokuntoisena autosta pois ja kone meni god knows where mutta toivottavasti ajoon.
                              ...ja koppa päätyi Pornaisiin. keulille tulee uusi M20 turbotekniikka johon ei taida jäädä montaa orkkisosaa koneeseen . siis jos kyseessä on sama tumman vihreä 2-ovinen auto.

                              i3S -20
                              E30M3 slotcar 1:32
                              XKE FHC 1971
                              Mgb Gt -66
                              T6 -19
                              E91 -08

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎