Originally posted by Antti O
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä on ku ei kule 750il-90
Collapse
X
-
Voiskohan koneesta olla toinen puoli "pimeänä"?? Tuon M70B50 erikoisuus on se, että sillä pystyy ajamaan vaikka toinen "kutonen" olisi pimeänä, koska siinä on molemmille puolille omat moottorinohjauselektroniikat, polttoainejärjestelmät ja pakoputkistot. Tosin tuosta tilanteesta pitäisi syttyä merkkivalo.
Tuli vaan mieleen...ex. 316i e36 1991
ex. 318iS Coupe e36 1992
ex. 528iA Touring e39 1997
ex 316i e30 1990, vaimon
ex. X5 4.4i e53 2001
ex 316 e46 2003, vaimon
525iX e60 2008
Z4 e85 2003, vaimon
Comment
-
-
Originally posted by kai ksen verran tossa kävin rumistelemassa et kun väkisten väännättää kaasuläppää kuskin puolelta ni se herää ja kiertää hyvin mut vänkärin puolelta kääntää ni sammuu!! ja kun on käyny väkisin kääntämässä ni tietokone ilmotta et asc no active ja sit niin ku katso käyttö ohje kirjaa owers manual viittaa johonki luiston esto järjestelmään!!...
Comment
-
-
Itse käänsin kerran E36 328:n luistoneston "kaasuläppää" auton ollessa käynnisssä, niin oli heti jäänyt vikakoodi muistiin. Toi vois selittää sen ASC-vian. Sit vois tietty kokeilla ottaa ilmassamittarin johdon irti ja katsoa jos ruisku älyää mennä vikatilaan, jolloin pitäis taas kulkea. Toimi ainakin yhteen E34 525 24v:hen.E28 M
Comment
-
-
no niin käytin auton viel boch car service huollossa ja siel anto kone sellasen vian kun elektroninen kaasupoljin ja ohjausprosessi yksikkö eikä antanu kuitata/ohittaa!! missähänpäin semmonen osa sijaitsee autoa kun se ei selvinny!! ja käypikö semmonen osa ihan mistä 750 hyvänsä!! toivottavasti se nut ois siinä se vika.
Comment
-
-
Jos se tarkottaa sitä luistoneston läppää? jos se vaikka on niin kiinni ettei kierrä sen enempää..
Yhessä e34ssa oon kerran törmänny sellaseen että se heitti sen läpän itestään kiinni ajossa ja kone puutu ihan täysin.
Onks siitä luettu vikamuistit ihan bemarin omalla testerillä?If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by kai kno niin käytin auton viel boch car service huollossa ja siel anto kone sellasen vian kun elektroninen kaasupoljin ja ohjausprosessi yksikkö eikä antanu kuitata/ohittaa!! missähänpäin semmonen osa sijaitsee autoa kun se ei selvinny!! ja käypikö semmonen osa ihan mistä 750 hyvänsä!! toivottavasti se nut ois siinä se vika.V12 rules
Comment
-
-
[QUOTE=BestMotorWith]Jos se tarkottaa sitä luistoneston läppää? jos se vaikka on niin kiinni ettei kierrä sen enempää..
Yhessä e34ssa oon kerran törmänny sellaseen että se heitti sen läpän itestään kiinni ajossa ja kone puutu ihan täysin.
Onks siitä luettu vikamuistit ihan bemarin omalla testerillä? onks se muuten missä se luiston esto läppä?Last edited by kai k; 12-06-2005, 23:56.
Comment
-
-
Tuosta löydät linkin E32 Bentleyn service manuaaliin, käy hakemassa talteen. Siitä on sulle paljon apua myös jatkossa...
Comment
-
Comment