Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä on ku ei kule 750il-90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kai k
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 65
    • Nurmes

    #31
    missäpäin sijaitsee muuten se luistonesto läppä?

    Comment

    • bavaria:39
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 323
      • Kotka

      #32
      Joku näistä?

      Comment

      • kai k
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 65
        • Nurmes

        #33
        no niin vika sit selvis kaasupolkimen ohjain yksikkö on saanu vähän kipeetä aukasin kopan ja toiselta puolen oli vähän sinertävän/punasen musta nyt alkas sitten selvittämien et käypikö jostain muusta autosta se yksikkö, onko kellään tietoo/onko kukaan joutunu vaihtamaan sitä koskaan?.Alkuperänen 1500€

        Comment

        • pete81
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 2056
          • .........

          #34
          Originally posted by kai k
          no niin vika sit selvis kaasupolkimen ohjain yksikkö on saanu vähän kipeetä aukasin kopan ja toiselta puolen oli vähän sinertävän/punasen musta nyt alkas sitten selvittämien et käypikö jostain muusta autosta se yksikkö, onko kellään tietoo/onko kukaan joutunu vaihtamaan sitä koskaan?.Alkuperänen 1500€
          löytyykö siittä mitään numeroa? sillä se etk:sta selviää onko muissa samaa.

          Comment

          • kai k
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 65
            • Nurmes

            #35
            [QUOTE=pete81]löytyykö siittä mitään numeroa? joo mä huomenna katon sen numeron ja rupeen jälittää sitä kunnolla!!

            Comment

            • pete81
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 2056
              • .........

              #36
              [QUOTE=kai k]
              Originally posted by pete81
              löytyykö siittä mitään numeroa? joo mä huomenna katon sen numeron ja rupeen jälittää sitä kunnolla!!
              tuolta löytyy ETK:n nettiversio jos sulla ei ole ETK:ta.

              Comment

              • kai k
                BTCF Member
                • Jan 2005
                • 65
                • Nurmes

                #37
                eli nyt sain boksin irti. nro: 0205000005 tää on boschin numero muuta siinä ei ollu! ja nyt selaamaan....

                Comment

                • kai k
                  BTCF Member
                  • Jan 2005
                  • 65
                  • Nurmes

                  #38
                  Originally posted by samu
                  Jos ei löydy mitään vikakoodia niin on 2 asiaa jotka voi olla rikki ilman että boksi sitä hiffaa: puolat tai bensapumput...puolassa ei kai ole vikaa jos kerran kaikkiin tulee kipinä. itelläkin on joskus mennyt tuohon tilahan mutta silloin eml valo on syttynyt...ei oo tosin viimeiseen vuoteen sitäkään tehnyt
                  se ilmamäärämittari vois olla syyllinen...

                  niin ja oletko keillut resetoida sen? akun kenkä irti pariksi tunniksi ja sitten säätö:

                  Remove the negative battery cable from the battery of your car for at least one hour. This will clear the memory of your main computer. Then re-connect the battery, and start the car without touching the throttle. Allow to warm to normal operating temperature. Now, with the car in first gear, accelerate until at least 5000 rpm is reached. Allow the car to slow to idle, and then repeat two more times. Let the car idle for 5 minutes. All Done!

                  löytyy sivulta: http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWThrottles.htm
                  muuten ihan hyvä mut ei taida toi ykkonen päälle oikein automaatissa toimia!!

                  Comment

                  • samu
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2003
                    • 58

                    #39
                    Originally posted by kai k
                    muuten ihan hyvä mut ei taida toi ykkonen päälle oikein automaatissa toimia!!
                    pistät katkaisijasta manual ja kepistä ykkösen...hyvin pelaa ainaski itellä..
                    V12 rules

                    Comment

                    • kai k
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 65
                      • Nurmes

                      #40
                      täytyykösille ettii sellanen suora jossa pystyy kiihyttää ykkösellä et saavuttaa 5000rpm?

                      Comment

                      • samu
                        Bimmer Rookie
                        • Jun 2003
                        • 58

                        #41
                        Originally posted by kai k
                        täytyykösille ettii sellanen suora jossa pystyy kiihyttää ykkösellä et saavuttaa 5000rpm?
                        siihen riittää joku kilometrikin...ei siinä vauhtia ole kuin jotain 60-70..
                        ja tuo homma täytyy tehdä tarkasti: akun kenkä paikalleen. auto käyntiin.anna käydä lämpimäksi. KAASUUN EI SAA KOSKEA ENNENKUIN MOOTTORI ON LÄMMIN. sitten vaan pakko ykkönen silmään, 5000 kierrosta tai hieman yli, pidetään 10 sec, löysätään kaasu kokonaan, kun kierrokset taas tyhjäkäynnillä sama homma vielä 2 kertaa. ja sitten annetaan vielä käydä 5-10 minuuttiin ja se on siinä.

                        on tullu harrastettua tuota useamman kerran vuodessa tuntuu kaasuläppien syncronointi muuttuvan ajan saatossa...ja eron kyllä huomaa aina tyhjäkäynnissä/vedon määrässä
                        V12 rules

                        Comment

                        • kai k
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 65
                          • Nurmes

                          #42
                          Originally posted by samu
                          siihen riittää joku kilometrikin...ei siinä vauhtia ole kuin jotain 60-70..
                          ja tuo homma täytyy tehdä tarkasti: akun kenkä paikalleen. auto käyntiin.anna käydä lämpimäksi. KAASUUN EI SAA KOSKEA ENNENKUIN MOOTTORI ON LÄMMIN. sitten vaan pakko ykkönen silmään, 5000 kierrosta tai hieman yli, pidetään 10 sec, löysätään kaasu kokonaan, kun kierrokset taas tyhjäkäynnillä sama homma vielä 2 kertaa. ja sitten annetaan vielä käydä 5-10 minuuttiin ja se on siinä.

                          on tullu harrastettua tuota useamman kerran vuodessa tuntuu kaasuläppien syncronointi muuttuvan ajan saatossa...ja eron kyllä huomaa aina tyhjäkäynnissä/vedon määrässä
                          Kiitän!!!!!!

                          Comment

                          • kai k
                            BTCF Member
                            • Jan 2005
                            • 65
                            • Nurmes

                            #43
                            Originally posted by samu
                            siihen riittää joku kilometrikin...ei siinä vauhtia ole kuin jotain 60-70..
                            ja tuo homma täytyy tehdä tarkasti: akun kenkä paikalleen. auto käyntiin.anna käydä lämpimäksi. KAASUUN EI SAA KOSKEA ENNENKUIN MOOTTORI ON LÄMMIN. sitten vaan pakko ykkönen silmään, 5000 kierrosta tai hieman yli, pidetään 10 sec, löysätään kaasu kokonaan, kun kierrokset taas tyhjäkäynnillä sama homma vielä 2 kertaa. ja sitten annetaan vielä käydä 5-10 minuuttiin ja se on siinä.

                            on tullu harrastettua tuota useamman kerran vuodessa tuntuu kaasuläppien syncronointi muuttuvan ajan saatossa...ja eron kyllä huomaa aina tyhjäkäynnissä/vedon määrässä
                            muuten hyvä mut ei ota kierroksia koko kone kun 2500 rpm eilen!!

                            Comment

                            • kai k
                              BTCF Member
                              • Jan 2005
                              • 65
                              • Nurmes

                              #44
                              Juu on sit semmonen vika mitä ei merkki korjaamollakaan löydetty 2vko meni!! voisko kukaan neuvoa viimesenpäälle bemari pajaa?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎