missäpäin sijaitsee muuten se luistonesto läppä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä on ku ei kule 750il-90
Collapse
X
-
no niin vika sit selvis kaasupolkimen ohjain yksikkö on saanu vähän kipeetä aukasin kopan ja toiselta puolen oli vähän sinertävän/punasen musta nyt alkas sitten selvittämien et käypikö jostain muusta autosta se yksikkö, onko kellään tietoo/onko kukaan joutunu vaihtamaan sitä koskaan?.Alkuperänen 1500€
Comment
-
-
Originally posted by kai kno niin vika sit selvis kaasupolkimen ohjain yksikkö on saanu vähän kipeetä aukasin kopan ja toiselta puolen oli vähän sinertävän/punasen musta nyt alkas sitten selvittämien et käypikö jostain muusta autosta se yksikkö, onko kellään tietoo/onko kukaan joutunu vaihtamaan sitä koskaan?.Alkuperänen 1500€
Comment
-
-
Originally posted by samuJos ei löydy mitään vikakoodia niin on 2 asiaa jotka voi olla rikki ilman että boksi sitä hiffaa: puolat tai bensapumput...puolassa ei kai ole vikaa jos kerran kaikkiin tulee kipinä. itelläkin on joskus mennyt tuohon tilahan mutta silloin eml valo on syttynyt...ei oo tosin viimeiseen vuoteen sitäkään tehnyt
se ilmamäärämittari vois olla syyllinen...
niin ja oletko keillut resetoida sen? akun kenkä irti pariksi tunniksi ja sitten säätö:
Remove the negative battery cable from the battery of your car for at least one hour. This will clear the memory of your main computer. Then re-connect the battery, and start the car without touching the throttle. Allow to warm to normal operating temperature. Now, with the car in first gear, accelerate until at least 5000 rpm is reached. Allow the car to slow to idle, and then repeat two more times. Let the car idle for 5 minutes. All Done!
löytyy sivulta: http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWThrottles.htm
Comment
-
-
Originally posted by kai ktäytyykösille ettii sellanen suora jossa pystyy kiihyttää ykkösellä et saavuttaa 5000rpm?
ja tuo homma täytyy tehdä tarkasti: akun kenkä paikalleen. auto käyntiin.anna käydä lämpimäksi. KAASUUN EI SAA KOSKEA ENNENKUIN MOOTTORI ON LÄMMIN. sitten vaan pakko ykkönen silmään, 5000 kierrosta tai hieman yli, pidetään 10 sec, löysätään kaasu kokonaan, kun kierrokset taas tyhjäkäynnillä sama homma vielä 2 kertaa. ja sitten annetaan vielä käydä 5-10 minuuttiin ja se on siinä.
on tullu harrastettua tuota useamman kerran vuodessa tuntuu kaasuläppien syncronointi muuttuvan ajan saatossa...ja eron kyllä huomaa aina tyhjäkäynnissä/vedon määrässäV12 rules
Comment
-
-
Originally posted by samusiihen riittää joku kilometrikin...ei siinä vauhtia ole kuin jotain 60-70..
ja tuo homma täytyy tehdä tarkasti: akun kenkä paikalleen. auto käyntiin.anna käydä lämpimäksi. KAASUUN EI SAA KOSKEA ENNENKUIN MOOTTORI ON LÄMMIN. sitten vaan pakko ykkönen silmään, 5000 kierrosta tai hieman yli, pidetään 10 sec, löysätään kaasu kokonaan, kun kierrokset taas tyhjäkäynnillä sama homma vielä 2 kertaa. ja sitten annetaan vielä käydä 5-10 minuuttiin ja se on siinä.
on tullu harrastettua tuota useamman kerran vuodessa tuntuu kaasuläppien syncronointi muuttuvan ajan saatossa...ja eron kyllä huomaa aina tyhjäkäynnissä/vedon määrässä
Comment
-
-
Originally posted by samusiihen riittää joku kilometrikin...ei siinä vauhtia ole kuin jotain 60-70..
ja tuo homma täytyy tehdä tarkasti: akun kenkä paikalleen. auto käyntiin.anna käydä lämpimäksi. KAASUUN EI SAA KOSKEA ENNENKUIN MOOTTORI ON LÄMMIN. sitten vaan pakko ykkönen silmään, 5000 kierrosta tai hieman yli, pidetään 10 sec, löysätään kaasu kokonaan, kun kierrokset taas tyhjäkäynnillä sama homma vielä 2 kertaa. ja sitten annetaan vielä käydä 5-10 minuuttiin ja se on siinä.
on tullu harrastettua tuota useamman kerran vuodessa tuntuu kaasuläppien syncronointi muuttuvan ajan saatossa...ja eron kyllä huomaa aina tyhjäkäynnissä/vedon määrässä
Comment
-
Comment