Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoriremontin jälkeen savutus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jarsse
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1519
    • Kymenlaakso

Mietin voiko sillä olla vaikutusta kun mullahan on b20 kansi b25 alakerrassa
    Cometicin 87mm poraukselle olevalla ( us m3) tiivisteellä, olin kyllä katsovinani että kaikki kanavat osuu kohilleen, mitkäät litkut ei oo menny sekasin,eikä tee painetta ja låmmintäkin tulee kabiiniin, pitää kokeilla vielä paine ilmaa laittaa sylinteriin ja kuunella mistä suhisee.
    E91 325xi vm07
    E60 530xd vm06 stage X

Comment

• jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

Originally posted by mehtojarvi View Post
      Mietin voiko sillä olla vaikutusta kun mullahan on b20 kansi b25 alakerrassa
      Cometicin 87mm poraukselle olevalla ( us m3) tiivisteellä, olin kyllä katsovinani että kaikki kanavat osuu kohilleen, mitkäät litkut ei oo menny sekasin,eikä tee painetta ja låmmintäkin tulee kabiiniin, pitää kokeilla vielä paine ilmaa laittaa sylinteriin ja kuunella mistä suhisee.
      Lohko ja kansi höylätty kunnolla ja riittävän sileäksi? Ei pidä cometicci muuten.
      Aprilia RSV4

Comment

• Jarsse
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 1519
        • Kymenlaakso

ei itseasiassa ole tehty kumpaakaan.

edit: purkailin kannen pois ja siltä se nyt vaikutti että cometicci vuotanut sylinteriin.
        Last edited by Jarsse; 08-03-2016, 19:35.
        E91 325xi vm07
        E60 530xd vm06 stage X

Comment

• Jarsse
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 1519
          • Kymenlaakso

päivitetääs tänne syy mistä mulla johtui loppuen lopuksi todella kova savutus.

männänrenkaiden katkokset oli pakoaukon puolella ja keskimmäinen puristusrengas väärinpäin,nuo kun vaihoin toisin loppui savutus lähes tyystin.
          E91 325xi vm07
          E60 530xd vm06 stage X

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎