Vaikka tapahtuneesta on jo aikaa,niin on kysäistävä,että johtuiko tuo nykäisy/laiskuus varmasti laatikosta?Ettei käynyt niin,että kone hieman "yskäisi".Ottiko kone kuitenkin normaalisti kierroksia?Jos kone ei kiekaise kunnolla,niin ei automaattikaan toimi normaalisti.
Onko auto vielä kyseisiä temppuja tehnyt vai onko toiminut kunnolla?
Vaikka tapahtuneesta on jo aikaa,niin on kysäistävä,että johtuiko tuo nykäisy/laiskuus varmasti laatikosta?Ettei käynyt niin,että kone hieman "yskäisi".Ottiko kone kuitenkin normaalisti kierroksia?Jos kone ei kiekaise kunnolla,niin ei automaattikaan toimi normaalisti.
Onko auto vielä kyseisiä temppuja tehnyt vai onko toiminut kunnolla?
Sama ongelma vaivaa autoa vieläkin. Ei mitään muutosta!
APUA kaivattas. Miten tuon nopeus/jotain anturi vaikuttaa automaattilootassa jos se on rikki!
tv.juha
****************************************
Juha Pussinen
Kimaratie 10 F 21
01680 Vantaa
Finland
Mobile Phone:+358 40 5125 497
China Mobile: +86 135 64205 740
Work email:[email protected]
Free Email:[email protected]
Homepage:http://www.happygolf.fi
Sattuu vaan tää bemuaudi tietään aika paljon Bemareista ja Audeista ja sattuu vaan olemaan Autokorjaamoyrittäjä jo monen vuoden ajalta! JA olen aika monta bemun automaattivaihteistoa korjannu! Esim.viimeisin oli tapaus kun aina välillä laatikko meni tilttiin ratasvalo syttyi, ei vaihtanu enää pienemmälle, nyki kovassa vauhdissa yhtäkkiä. Oma testerini näytti sähkövikaa :Ajonopeustunnistin. Noh vaihdoin uuden mutta silti sanoi testeri samaa! Ilmasin jäähdytysjärjestelmän niin loppui temppuilut! Laatikko kävi niin kuumaksi ilmeisesti että alkoi herjata muita elektronisia komponenteja! Kokeilkaa ite tai maksakaa monta sataa kun viette niitä turhaan testereihin!
On toki myös usein vikaa mekaanisissa kuten tiivistevasteet vuotaa ja päästää öljynpaineet ohi eikä siks vaihda vaihteita kunnolla. Mutta tuo välillinen nykiminen ja ratasvalon syttyminen johtuu tästä!
Sattuu vaan tää bemuaudi tietään aika paljon Bemareista ja Audeista ja sattuu vaan olemaan Autokorjaamoyrittäjä jo monen vuoden ajalta! JA olen aika monta bemun automaattivaihteistoa korjannu! Esim.viimeisin oli tapaus kun aina välillä laatikko meni tilttiin ratasvalo syttyi, ei vaihtanu enää pienemmälle, nyki kovassa vauhdissa yhtäkkiä. Oma testerini näytti sähkövikaa :Ajonopeustunnistin. Noh vaihdoin uuden mutta silti sanoi testeri samaa! Ilmasin jäähdytysjärjestelmän niin loppui temppuilut! Laatikko kävi niin kuumaksi ilmeisesti että alkoi herjata muita elektronisia komponenteja! Kokeilkaa ite tai maksakaa monta sataa kun viette niitä turhaan testereihin!
On toki myös usein vikaa mekaanisissa kuten tiivistevasteet vuotaa ja päästää öljynpaineet ohi eikä siks vaihda vaihteita kunnolla. Mutta tuo välillinen nykiminen ja ratasvalon syttyminen johtuu tästä!
No nyt oli jo järkee selityksessä, mutta siihen ekaan ei TODELLAKAAN voinut kommentoida millään muulla tavalla kuin Hemi teki.
Sitten asiaakin.. Mitkä kaikki testerit sulla on bemuun, ja missäpäin maata korjaamos on? Tarttis oma kärry saada piuhan päähän.
Juu aattelin selostaa vähä tarkemmin ku ei muuten menny läpi Mulla on Autocom-testeri millä saa testattua tietokoneen kans melkein kaikki autot missä on pistoke! paja on Kauhajoella!
MORO! ittellä o e34 525Ia -92.kun ostin auton niin se teki silleen et ku lähti kiihyttään (kick down) 4-vaihteella n.90km/h niin ku loota vaihto alas,syttyi trans program kojetauluun ja 3-vaihde lukittui.virran katkaisulla pääsi taas ongelmasta eroon vähäksi.Vika löytyi laatikon(zf5hp18)ohjainyksikön maadoituksesta,joka oli hapettunut.maadoituspiste e34:ssa on konehuoneessa oikeassa iskunvaimennintornissa etupuolella.kannattais mittauttaa yleismittarilla ohjainlaitteen maadoitukset.ohjainlaite e34:ssa on vänkärin jalkatilassa oikealla puolella kaiuttimen takana.SITÄ et misä se o 300SRJ bemussa nii sitä en osaa sanoa.
Comment