Announcement

Collapse
No announcement yet.

automaatti ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ändi
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 1292
    • Pori

    #16
    mulla ei ainakaan ole laatikko missään tekemisissä syylärin kanssa..
    sil on ihan omat jäähdyttimet mis kiertää öljy.
    sigpic
    E46 2d 330 -02
    EX.
    E36 2d 328 -97
    e92 335d -07
    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
    Bmw 325 iA 2D -93
    Bmw 325 4d -92

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 9997
      • KVLA

      #17
      Vaikka tapahtuneesta on jo aikaa,niin on kysäistävä,että johtuiko tuo nykäisy/laiskuus varmasti laatikosta?Ettei käynyt niin,että kone hieman "yskäisi".Ottiko kone kuitenkin normaalisti kierroksia?Jos kone ei kiekaise kunnolla,niin ei automaattikaan toimi normaalisti.

      Onko auto vielä kyseisiä temppuja tehnyt vai onko toiminut kunnolla?
      Last edited by Heguli 31; 28-08-2005, 22:15.

      Comment

      • jupussin
        Bimmer Rookie
        • Apr 2005
        • 62
        • Vantaa

        #18
        Automaatti ongelmia

        Originally posted by Heguli 31
        Vaikka tapahtuneesta on jo aikaa,niin on kysäistävä,että johtuiko tuo nykäisy/laiskuus varmasti laatikosta?Ettei käynyt niin,että kone hieman "yskäisi".Ottiko kone kuitenkin normaalisti kierroksia?Jos kone ei kiekaise kunnolla,niin ei automaattikaan toimi normaalisti.

        Onko auto vielä kyseisiä temppuja tehnyt vai onko toiminut kunnolla?
        Sama ongelma vaivaa autoa vieläkin. Ei mitään muutosta!

        APUA kaivattas. Miten tuon nopeus/jotain anturi vaikuttaa automaattilootassa jos se on rikki!

        tv.juha
        ****************************************
        Juha Pussinen
        Kimaratie 10 F 21
        01680 Vantaa
        Finland
        Mobile Phone:+358 40 5125 497
        China Mobile: +86 135 64205 740
        Work email:[email protected]
        Free Email:[email protected]
        Homepage:http://www.happygolf.fi

        ****************************************

        Comment

        • Maukka87
          Newbiemmer
          • Aug 2005
          • 22
          • Kotka

          #19
          voisiko joku neuvoa tarkalleen miten automaattivaihteisen laatikon öljyt vaihdetaan. omassa kannattaisi vaihtaa.vaihtaa vaíhteen vähän epätasaisesti.

          Comment

          • Maukka87
            Newbiemmer
            • Aug 2005
            • 22
            • Kotka

            #20
            nii että voiko joku neuvoa tarkalleen kuinka automaattivaihteiseen lootan vaihetaa öljyt? ittelläni on 325 ia coupe 94 vm.

            Comment

            • Bemuaudi
              Newbiemmer
              • Aug 2005
              • 3

              #21
              Sattuu vaan tää bemuaudi tietään aika paljon Bemareista ja Audeista ja sattuu vaan olemaan Autokorjaamoyrittäjä jo monen vuoden ajalta! JA olen aika monta bemun automaattivaihteistoa korjannu! Esim.viimeisin oli tapaus kun aina välillä laatikko meni tilttiin ratasvalo syttyi, ei vaihtanu enää pienemmälle, nyki kovassa vauhdissa yhtäkkiä. Oma testerini näytti sähkövikaa :Ajonopeustunnistin. Noh vaihdoin uuden mutta silti sanoi testeri samaa! Ilmasin jäähdytysjärjestelmän niin loppui temppuilut! Laatikko kävi niin kuumaksi ilmeisesti että alkoi herjata muita elektronisia komponenteja! Kokeilkaa ite tai maksakaa monta sataa kun viette niitä turhaan testereihin!

              On toki myös usein vikaa mekaanisissa kuten tiivistevasteet vuotaa ja päästää öljynpaineet ohi eikä siks vaihda vaihteita kunnolla. Mutta tuo välillinen nykiminen ja ratasvalon syttyminen johtuu tästä!

              Comment

              • 525TDS Touring
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2004
                • 483
                • Sahalahti

                #22
                Originally posted by Bemuaudi
                Sattuu vaan tää bemuaudi tietään aika paljon Bemareista ja Audeista ja sattuu vaan olemaan Autokorjaamoyrittäjä jo monen vuoden ajalta! JA olen aika monta bemun automaattivaihteistoa korjannu! Esim.viimeisin oli tapaus kun aina välillä laatikko meni tilttiin ratasvalo syttyi, ei vaihtanu enää pienemmälle, nyki kovassa vauhdissa yhtäkkiä. Oma testerini näytti sähkövikaa :Ajonopeustunnistin. Noh vaihdoin uuden mutta silti sanoi testeri samaa! Ilmasin jäähdytysjärjestelmän niin loppui temppuilut! Laatikko kävi niin kuumaksi ilmeisesti että alkoi herjata muita elektronisia komponenteja! Kokeilkaa ite tai maksakaa monta sataa kun viette niitä turhaan testereihin!

                On toki myös usein vikaa mekaanisissa kuten tiivistevasteet vuotaa ja päästää öljynpaineet ohi eikä siks vaihda vaihteita kunnolla. Mutta tuo välillinen nykiminen ja ratasvalon syttyminen johtuu tästä!
                No nyt oli jo järkee selityksessä, mutta siihen ekaan ei TODELLAKAAN voinut kommentoida millään muulla tavalla kuin Hemi teki.

                Sitten asiaakin.. Mitkä kaikki testerit sulla on bemuun, ja missäpäin maata korjaamos on? Tarttis oma kärry saada piuhan päähän.
                Ex-525TDSa Touring -98
                Ex-MB E220T CDi -02
                E61 520D -09
                F11 518d -16

                Comment

                • Bemuaudi
                  Newbiemmer
                  • Aug 2005
                  • 3

                  #23
                  Juu aattelin selostaa vähä tarkemmin ku ei muuten menny läpi Mulla on Autocom-testeri millä saa testattua tietokoneen kans melkein kaikki autot missä on pistoke! paja on Kauhajoella!

                  Comment

                  • Ändi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2004
                    • 1292
                    • Pori

                    #24
                    Bemuaudi:Mitenkäs tää "jäähdytys järjestelmän ilmaus" sitten tapahtuu??
                    sigpic
                    E46 2d 330 -02
                    EX.
                    E36 2d 328 -97
                    e92 335d -07
                    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                    Bmw 325 iA 2D -93
                    Bmw 325 4d -92

                    Comment

                    • monterey
                      Newbiemmer
                      • May 2005
                      • 6

                      #25
                      zf 18 lukkiutuminen

                      MORO! ittellä o e34 525Ia -92.kun ostin auton niin se teki silleen et ku lähti kiihyttään (kick down) 4-vaihteella n.90km/h niin ku loota vaihto alas,syttyi trans program kojetauluun ja 3-vaihde lukittui.virran katkaisulla pääsi taas ongelmasta eroon vähäksi.Vika löytyi laatikon(zf5hp18)ohjainyksikön maadoituksesta,joka oli hapettunut.maadoituspiste e34:ssa on konehuoneessa oikeassa iskunvaimennintornissa etupuolella.kannattais mittauttaa yleismittarilla ohjainlaitteen maadoitukset.ohjainlaite e34:ssa on vänkärin jalkatilassa oikealla puolella kaiuttimen takana.SITÄ et misä se o 300SRJ bemussa nii sitä en osaa sanoa.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎