Miten vaikeassa paikassa lämmityslaitteen kenno on e30:ssä? (316i, 11/88, M40). Entä onko kenno korjattavissa, eli onko se kuparia vai muovia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lämmityslaitteen kenno vaihtoon?
Collapse
X
-
Itse kyllä sain sen tulemaan pois ilman mitään kojelaudan löysäämisiä (316 E30 86) tosin hieman ahdasta on mut kyl se sieltä tulee....
keskikonsoli pois ja kuskinpuolelta tsiikaileen, en muista oliko siin viel joku muovi edes, letkut irti ja eikun "repimään"-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by TuonelaEi siis mikään tunnin homma, niin vähän ajattelinkin... Löytyiskö mistään räjäytyskuvaa kojelaudasta ja lämppärinkennon ympäristöstä? Onko muuten jäähdytysjärjestelmässä jossain ilmausruuvi, vai miten siitä saa ilman pois?
Tuolta saat räjäytyskuvan "ihanite".
Jäähdytysjärjestelmän ilmaukseen löytyy foorumilta vinkkejä vaikka kuinka, mutta pääpiirteittän homma menee niin, että auton nokkaa ylöspäin (mäkeen), paisari täyteen nestettä, kone käyntiin, lämppäri täysille ja sitten antaa käydä lämpimäksi. Asiaa auttaa ilmaletkujen puristelu ja nestepinnan tarkkailu.
Comment
-
-
Originally posted by TuonelaSaisin uuden kennon satasella, saako mistään halvemmalla?Last edited by jMh; 29-07-2005, 16:08.E46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
Ex: E39 528i Touring 1997
Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.
Comment
-
Comment