Eli m52b28 e36 turbo projekti menossa ja mietityttää kestääkö jarrutehostaja painetta? Kun normaalisti siellä vain imua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ahtopaine ja jarrutehostin
Collapse
X
-
Originally posted by MuuZik View PostEli m52b28 e36 turbo projekti menossa ja mietityttää kestääkö jarrutehostaja painetta? Kun normaalisti siellä vain imua.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postsiellä kyllä pitäisi olla takaiskuventtiili tehostimelle menevässä linjassa jo ihan vaparinakin. :thinkE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostEi mulla ole ja silti pelittään, aina toiminut vaparina, ahdettuna.
P.S on muuten hiukan mielenkiintosta tuo kuminpoltto jarrua vasten kun on vuoto takaiskun ja tehostimen välillä. Tehostus lakkaa sillä sekunnilla kun kaasupolkimen painaa lattiaan.Last edited by peto2; 01-10-2018, 23:43.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostEi mulla ole ja silti pelittään, aina toiminut vaparina, ahdettuna.
Osa numero 7: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=34_0477
Originally posted by MuuZik View PostVaparina ei löydy kyseisestä autosta minkäänlaista vastusvastaventtiiliä. Itsellä nyt paineet vähän häviksissä. On ahtanut jo ennen ja kaikki muut paikat käyty läpi, paitsi tuo tehostin.
Ja joo on muuten aika vitun paskat jarrut jos tuo takaisku ei pelaa. Tehostus pelaa vain tyhjäkäynniltä ja jos vaikka kiihdytät kaasu pohjassa ja vaihdat äkkiä jarrulle, niin saa polkea aivan täysillä että jotain tapahtuu. Jopa vaparissa, mutta ahdettussa vielä pahempi.Last edited by Pazi88; 02-10-2018, 10:26.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOletko ihan varma. e36:ssa se takaiskuventtiili on siinä tehostimeen tulevassa nipassa. Vai oletko jostain syystä ottanu sen pois ja korvannu jollain muulla.
Vastaus tosiaan tuossa yllä. Tehostimessa pitäisi olla kiinni takaiskuventtiili. Jos se on edelleen paikallaan, ahtaessa ei tarvi tehdä muutoksia systeemiin.
Ja joo on muuten aika vitun paskat jarrut jos tuo takaisku ei pelaa. Tehostus pelaa vain tyhjäkäynniltä ja jos vaikka kiihdytät kaasu pohjassa ja vaihdat äkkiä jarrulle, niin saa polkea aivan täysillä että jotain tapahtuu. Jopa vaparissa, mutta ahdettussa vielä pahempi.
Saa varmasti polkea kovaa.
Comment
-
-
Originally posted by MuuZik View PostEli m52b28 e36 turbo projekti menossa ja mietityttää kestääkö jarrutehostaja painetta? Kun normaalisti siellä vain imua.Originally posted by Matuh View PostEi mulla ole ja silti pelittään, aina toiminut vaparina, ahdettuna.
Jos lasketaan äkkiä tehostimen pinta-ala (n.240cm2) ja kuvitellaan että ahtopainetta on 1,4kg yli ilmanpaineen ja polkimen vipusuhde on 4:1
Niin aika vitusti saa painaa jarrua että saa kumottua ahtopaineen vaikutuksen.Last edited by jannmann; 04-10-2018, 12:54.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Tuskinpa Matuh:kaan sitä sieltä on poistanut ja keksinyt uudestaan miten letkun tehostajaan kytkee.
Bensa vehkeissä kun mennään kuitenkin paljon alipaine puolella niin toimii ahdetussakin ihan normaalisti kun on takaisku paikallaan.
Dieseleissä kun imusarjassa on melkein aina joko 0-paine tai ylipaine jonka vuoksi dieseleissä on erillinen alipaine pumppu.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostBensa vehkeissä kun mennään kuitenkin paljon alipaine puolella niin toimii ahdetussakin ihan normaalisti kun on takaisku paikallaan.
Dieseleissä kun imusarjassa on melkein aina joko 0-paine tai ylipaine jonka vuoksi dieseleissä on erillinen alipaine pumppu.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostTuskinpa Matuh:kaan sitä sieltä on poistanut ja keksinyt uudestaan miten letkun tehostajaan kytkee.
Bensa vehkeissä kun mennään kuitenkin paljon alipaine puolella niin toimii ahdetussakin ihan normaalisti kun on takaisku paikallaan.
Dieseleissä kun imusarjassa on melkein aina joko 0-paine tai ylipaine jonka vuoksi dieseleissä on erillinen alipaine pumppu.
Äh, juurikin näin. Tehtaan jäljiltä se on kyllä... Taitaa se takaisku olla vaan näkymättömissä niinku tuolla Pazin kuvassa olikin. Hyvä niin, vanhemmissa laitteissa oon takaisku näkyvissä? mikä on jo esteettisesti helvatan ruma ja ällöttäväE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostÄh, juurikin näin. Tehtaan jäljiltä se on kyllä... Taitaa se takaisku olla vaan näkymättömissä niinku tuolla Pazin kuvassa olikin. Hyvä niin, vanhemmissa laitteissa oon takaisku näkyvissä? mikä on jo esteettisesti helvatan ruma ja ällöttäväAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostOnhan se halkaisijaltaan 3cm pieni möykky letkun välissä ihan jäätävän ruma. Toisin kuin 3-5 lisämittaria pitkin koelautaa ja sekalainen letku/putkiviritelmä pitkin jälkiahdettujen konehuonetta.
Comment
-
Comment