Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä BMW-malli rata-autoksi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jochen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1229
    • Valkeakoski & Trondheim

    #76
    Originally posted by jannmann View Post
    Aina voi myös siirtää sen type 168 perän lukkoyksikön e36/e30 perästä ristiin.
    Lisää kummasti tarjontaa kun ei tarvitse etsiä e30 perää oikealla välityksellä.
    Myöskään uusi lukkoyksikkö ei nykyään maksa uutenakaan kun n. 450e..
    Eli ei kannata käytetystä perästä maksaa maltaita, varsinkaan jos välitys on väärä.
    Joo, tuota vaihtamista ajattelin ehdottaa myös mutta en ole varma pitääkö se perä sitten kasata uudestaan erityistä tietoa/taitoa/työkaluja käyttäen eli pitääkö jotain momentteja tai välyksiä saada erityisen tarkasti kohdalleen? Vai saako sen lukkosylinterin sieltä rattaiden välistä pois ilman isompaa purkamista? Muistelisin lukeneeni jostain että onnistuisi...

    Uusi lukkoyksikkö on kyllä hyvä valinta jos budjetti edes vähän venyy (tai niin no, halutut tiheän välityksen käytetyt perät maksaa saman verran kuin tuo uusi lukkoyksikkö), tietää ainakin että saa toimivan osan.

    No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
    Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
    Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
    Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
    Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
    Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

      #77
      Originally posted by Jochen View Post
      Joo, tuota vaihtamista ajattelin ehdottaa myös mutta en ole varma pitääkö se perä sitten kasata uudestaan erityistä tietoa/taitoa/työkaluja käyttäen eli pitääkö jotain momentteja tai välyksiä saada erityisen tarkasti kohdalleen? Vai saako sen lukkosylinterin sieltä rattaiden välistä pois ilman isompaa purkamista? Muistelisin lukeneeni jostain että onnistuisi...
      Kyllä vaatii, mutta ainahan pojat kaikkea tekevät...
      Väärillä välyksillä alkaa ääntämään ja elinikä voi jäädä alle odotusten.
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • xtech
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 356
        • savonlinna

        #78
        Originally posted by mikko View Post
        joo ei toi vakio E30 häävi oo räpätessä mutta kun esim ohjauksen vaihtaa nopeempaan... ois muute myynnissä sellane .... niin johan alkaa tarkentuu meno!!

        jo muggo ajelee E28 535im sarkatakki ja huopakengät jalassa, vesuri takapenkillä ja pui nyrkkiä ku E30 318is kuskit pärisyttää 8000rpm nordscheife paidat päällä ja batteryä juoden molemmin puolin ohi

        ELÄMÄ ON!!
        repes
        sigpic

        e30 2,7

        Comment

        • MarttiKK
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 1637

          #79
          Originally posted by Tzeimi View Post
          Kyllä vaatii, mutta ainahan pojat kaikkea tekevät...
          Väärillä välyksillä alkaa ääntämään ja elinikä voi jäädä alle odotusten.

          edit: puusilmä kun on...
          Last edited by MarttiKK; 21-02-2008, 22:50.

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16422
            • Asikkala

            #80
            Väärillä VÄLYKSILLÄ, ei välityksillä...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎