Mites, onnistuuko ongelmitta ilman katkoksia jos kytkee vara-akun konehuoneen puolelta vaihdon ajaksi? Näin välttäisi kai riski-FRM:n käynnistymisen ja muiden asetusten katoamisen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akun vaihto ilman katkosta?
Collapse
X
-
Ihan mielenkiinnosta miksi? Akun voi näissä ihan normaalisti irroittaa.. Ihan sama miten vaihdat, niin akun vaihto pitää vähintään kertoa autolle. Mikäli akun koko/tyyppi vaihtuu, niin sitten pitää myös koodata. Näitähän ei muistaakseni ole saanut ilman IBS. Jos alkaa kikkailemaan kahden akun kanssa, niin sitten tarkkana sen plus kaapelin kanssa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostIhan mielenkiinnosta miksi? Akun voi näissä ihan normaalisti irroittaa.. Ihan sama miten vaihdat, niin akun vaihto pitää vähintään kertoa autolle. Mikäli akun koko/tyyppi vaihtuu, niin sitten pitää myös koodata. Näitähän ei muistaakseni ole saanut ilman IBS. Jos alkaa kikkailemaan kahden akun kanssa, niin sitten tarkkana sen plus kaapelin kanssa.
Löytyy tarinoita että "firmisvialliset" FRM:t lakanneet toimimasta kun akun maakaapelia käytetty irti, toki sama voi tapahtua muutenkin skannatessa tai koodatessa.
Carlyllahan saa tuon akun vaihdon rekisteröityä ja tarvittaessa kapasiteetinkin muutettua.Carly ei anna koodata "riski-FRM:iä."
Mitäköhän asetuksia katoaa ja tarvitseeko radio näissä mitään avauskoodia?
Comment
-
-
Originally posted by oliw View PostLöytyy tarinoita että "firmisvialliset" FRM:t lakanneet toimimasta kun akun maakaapelia käytetty irti, toki sama voi tapahtua muutenkin skannatessa tai koodatessa.
Carlyllahan saa tuon akun vaihdon rekisteröityä ja tarvittaessa kapasiteetinkin muutettua.Carly ei anna koodata "riski-FRM:iä."
Mitäköhän asetuksia katoaa ja tarvitseeko radio näissä mitään avauskoodia?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Ohjainkulma herja tulee myös, jos akku ollut irti, eli ei pidä pelästyä vaan käännellä rattia puolelta toiselle niin häviää. Minusta mukavampi vaihdella akkua kun on virrat pois näissä. En tiedä onko tuo FRM kuitenkaan kovin yleinen ja jos hajotakseen niin ei sitä oikein voi välttää. Monet rempat, esim hehkut, pitää kuitenkin tehdä akku irti.E39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
-
Originally posted by MeisterW View PostOhjainkulma herja tulee myös, jos akku ollut irti, eli ei pidä pelästyä vaan käännellä rattia puolelta toiselle niin häviää. Minusta mukavampi vaihdella akkua kun on virrat pois näissä. En tiedä onko tuo FRM kuitenkaan kovin yleinen ja jos hajotakseen niin ei sitä oikein voi välttää. Monet rempat, esim hehkut, pitää kuitenkin tehdä akku irti.
Entäs adaptiivinen vakkari, tarvitaanko uudelleen kalibrointi?
Mieluiten tosiaan käyttäisi virrat pois vaihdon ajaksi.
Comment
-
-
Originally posted by oliw View PostEntäs adaptiivinen vakkari, tarvitaanko uudelleen kalibrointi?
Mieluiten tosiaan käyttäisi virrat pois vaihdon ajaksi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment