Ensin itse laturin toimintaan. Siihen ei tullut muutosta laturin vaihdolla. Nyt on uusi laturi ja sen puolesta huolettomia kilometrejä edessä. Koitetaan pärjätä tällä BMW:n ominaisuudella.
4560 Rail-pressure ongelma on ja pysyy. Auto ei ole koskaan sammunut tuohon vikaan vaan ainoastaan kova kiihdytys estyy ja matka jatkuu rauhallisemmalla vauhdilla. Startin jälkeen taas kaikki toimii. Tuo on siitä outo vika kun se tulee joskus kun vähänkään reilummin lähtee liikkeelle eikä kärsi yhtään reippaampaa kiihdytystä. Joskus saa monta kertaa vedättää rajoittimelle asti ja vauhtia on jo 160-180km/h eikä hyytymistä tule. Lähipäivinä tehnyt testilenkkejä paljon ja joka kerta se 4560 tulee jossain vaiheessa on se sitten ensimmäinen kiihdytys ja vauhtia reilu satanen tai tunnin ajon ja usean kiihdytyksen jälkeen 180km/h vauhdissa. Tämän ongelman ratkaisu vaatii todellista BMW harrastajaa joten tämä asia on nyt jäissä ja yritetään tämänkin vian kanssa tulla toimeen.
4560 Rail-pressure ongelma on ja pysyy. Auto ei ole koskaan sammunut tuohon vikaan vaan ainoastaan kova kiihdytys estyy ja matka jatkuu rauhallisemmalla vauhdilla. Startin jälkeen taas kaikki toimii. Tuo on siitä outo vika kun se tulee joskus kun vähänkään reilummin lähtee liikkeelle eikä kärsi yhtään reippaampaa kiihdytystä. Joskus saa monta kertaa vedättää rajoittimelle asti ja vauhtia on jo 160-180km/h eikä hyytymistä tule. Lähipäivinä tehnyt testilenkkejä paljon ja joka kerta se 4560 tulee jossain vaiheessa on se sitten ensimmäinen kiihdytys ja vauhtia reilu satanen tai tunnin ajon ja usean kiihdytyksen jälkeen 180km/h vauhdissa. Tämän ongelman ratkaisu vaatii todellista BMW harrastajaa joten tämä asia on nyt jäissä ja yritetään tämänkin vian kanssa tulla toimeen.
Comment