Minulla oli bemarin n57 sylinterikansi moottorikoneistamolla venttiili-istukoiden koneistuksessa ja samalla kannen tasopinta oikaistiin ja venttiilit hiottiin.
Koneistamo kertoi myös tehneensä venttiilien pitotestin alipaineella.
Kansi vietiin koneistamoon sen takia kun venttiilit vuotivat hieman.
Tämän pystyi toteamaan siten että kun kaadoin irtonaiseen kanteen bensiiniä imu- ja pakokanaviin niin osa venttiileistä oli vuotanut muutaman tipan bensiiniä tunnin aikana.
Tein saman vuototestin koneistetulle kannelle ja jokainen venttiili vuoti kuin seula! Bensiiniä valui venttiileistä aivan norona.
Tein nämä vuototestit bensiinillä venttiilijouset asennettuina.
Mitähän tässä hommassa on nyt mennyt koneistamolla pieleen? Ei varmaan ole tuollainen vuoto koneistuksen jälkeen ihan normaalia?
Koneistamo kertoi myös tehneensä venttiilien pitotestin alipaineella.
Kansi vietiin koneistamoon sen takia kun venttiilit vuotivat hieman.
Tämän pystyi toteamaan siten että kun kaadoin irtonaiseen kanteen bensiiniä imu- ja pakokanaviin niin osa venttiileistä oli vuotanut muutaman tipan bensiiniä tunnin aikana.
Tein saman vuototestin koneistetulle kannelle ja jokainen venttiili vuoti kuin seula! Bensiiniä valui venttiileistä aivan norona.
Tein nämä vuototestit bensiinillä venttiilijouset asennettuina.
Mitähän tässä hommassa on nyt mennyt koneistamolla pieleen? Ei varmaan ole tuollainen vuoto koneistuksen jälkeen ihan normaalia?
Comment