Jees, kysytään taas viisaammilta neuvoa jos ei sitten tarvis painia asian kanssa kovin kauaa..
Eli tein tuossa moottorinvaihdon tuollaseen -84 316 kaasarilaitteeseen, uusi moottori m20b20 -83 e28:sta b23 boksilla. Ja ongelmana on se ettei laite käynnisty ilman apubensaa, aluksi kävi vain sen verran mitä laitoin bensaa, mutta alkoi käyttämään omaakin bensaa useamman yrityksen jälkeen, tai ainakin kävi n. 5min kunnes sammutin. Sen jälkeen lähti kerran omin avuin käymään, mutta ei toista kertaa ilman apubensaa.
Eli mistä etsiä vika? Lisäksi etk:n mukaan pitäisi olla e30 320:ssä läppärungon ja virranjakajan välissä pari jotain venttiiliä, mutta sen kuvan alipainejutut eroaa hieman kyllä tuosta olemassa olevasta koneesta, kuinka tärkeitä ne venttiilit on tuon käyntiin lähtemisen kannalta kun en sellaisia löytänyt
mistään? Ja kuuluuko tuonne polttoaine letkuun jäädä kova paine pumpun ja b.paineensäätimen väliin? Kun aioin kokeilla syöttääkö pumppu bensaa, otin letkun irti paineensäätimeltä ja roiskas niin vituusti petroolia silmille.(eikä ollut käynnissä) EDIT: tarkemmin ajattelin niin taitaa kuulua..
Ja sit vielä: miksi/kuuluuko imusarjan alla olevasta "vedenjakelupisteestä" mennä letku imusarjan letkuliitokseen joka on pakopuolella? Eikö sieltä mene sitten vesi imusarjaan? vai lämmittääkö se vaan siellä ilman että se mihkään menee?
Ja kysytään vielä että mitä se käynnistysventtiili käytännössä tekee?
tällasia ongelmia täällä kertaa, kun piti koota kone suunnilleen osista mitä sattu löytymään....
Tänks jo etukäteen, pikaisia vastauksia kaivataan..
Eli tein tuossa moottorinvaihdon tuollaseen -84 316 kaasarilaitteeseen, uusi moottori m20b20 -83 e28:sta b23 boksilla. Ja ongelmana on se ettei laite käynnisty ilman apubensaa, aluksi kävi vain sen verran mitä laitoin bensaa, mutta alkoi käyttämään omaakin bensaa useamman yrityksen jälkeen, tai ainakin kävi n. 5min kunnes sammutin. Sen jälkeen lähti kerran omin avuin käymään, mutta ei toista kertaa ilman apubensaa.
Eli mistä etsiä vika? Lisäksi etk:n mukaan pitäisi olla e30 320:ssä läppärungon ja virranjakajan välissä pari jotain venttiiliä, mutta sen kuvan alipainejutut eroaa hieman kyllä tuosta olemassa olevasta koneesta, kuinka tärkeitä ne venttiilit on tuon käyntiin lähtemisen kannalta kun en sellaisia löytänyt
mistään? Ja kuuluuko tuonne polttoaine letkuun jäädä kova paine pumpun ja b.paineensäätimen väliin? Kun aioin kokeilla syöttääkö pumppu bensaa, otin letkun irti paineensäätimeltä ja roiskas niin vituusti petroolia silmille.(eikä ollut käynnissä) EDIT: tarkemmin ajattelin niin taitaa kuulua..
Ja sit vielä: miksi/kuuluuko imusarjan alla olevasta "vedenjakelupisteestä" mennä letku imusarjan letkuliitokseen joka on pakopuolella? Eikö sieltä mene sitten vesi imusarjaan? vai lämmittääkö se vaan siellä ilman että se mihkään menee?
Ja kysytään vielä että mitä se käynnistysventtiili käytännössä tekee?
tällasia ongelmia täällä kertaa, kun piti koota kone suunnilleen osista mitä sattu löytymään....
Tänks jo etukäteen, pikaisia vastauksia kaivataan..
Comment