Originally posted by kaol
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kaasari ongelma
Collapse
X
-
-
Originally posted by V7lletoimi normaalisti ennen kaasarin putsausta eli otettiin suuttimet irti ja putsattiin ne..samal otettiin tiivisteet irti ja putsattiin ne.. kaasari on kuvanmukainen..ainakin siltä näyttää
mä yritän saada otettua kuvan siitä että näkis sen..mut eihän siinä voi mitään muuta olla ku että jotku suuttimet vääräl paikal??
pitäiskö noi 50 ja 70 suuttimet vaihtaa puolta..siis keskenään paikkaa?
eiköstä ykkös kurkkuun tuu isommat molemmat suuttimetLast edited by GOOFY; 04-11-2005, 20:57.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
oli pakko ottaa tätä esille taas ku menee 17 litraa satasella ihan normi ajolla ja jotain pitäs nyt tehä tolle ku alkaa vituttaa sen verran jo..
lisäks sellanen vika että ryyppyä pitää pitää päällä niin kauan kunnes lämpömitarri näyttää olevan puolessa välissä,muuten auto sammuu ku pysähtyy esim valoihin ja painaa kytkintä..
vika ei siis välttämättä ole suuttimissa vaan missä?
Comment
-
-
Originally posted by V7lleoli pakko ottaa tätä esille taas ku menee 17 litraa satasella ihan normi ajolla ja jotain pitäs nyt tehä tolle ku alkaa vituttaa sen verran jo..
lisäks sellanen vika että ryyppyä pitää pitää päällä niin kauan kunnes lämpömitarri näyttää olevan puolessa välissä,muuten auto sammuu ku pysähtyy esim valoihin ja painaa kytkintä..
vika ei siis välttämättä ole suuttimissa vaan missä?
Tarkista kaasarin ja imusarjan välissä oleva kumitiiviste ja vaikka huviksesi kertaalleen ne suuttimetkin.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaolVaikuttais vähä siltä, että saa liikaa ilmaa (tai suhteessa liika vähän polttoainetta).
Tarkista kaasarin ja imusarjan välissä oleva kumitiiviste ja vaikka huviksesi kertaalleen ne suuttimetkin.
Comment
-
Comment