Originally posted by ParaJaX
Announcement
Collapse
No announcement yet.
316/325 ...miten välitykset kohdalleen
Collapse
X
-
Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen
Originally posted by ParaJaXOriginally posted by bemu2000Originally posted by ParaJaXOriginally posted by bemu2000Originally posted by ParaJaXeli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
kiitos.. :juo
jaa-a...en tiedä
Comment
-
-
Originally posted by reddewilEikös tuo kiessimittäri näytä härän pyllyä, kun kutosessa on pari mukia neloseen verrattuna enemmän?
Eli rundikello näyttää liikaa?
Comment
-
-
Originally posted by ParaJaXOisko kellään tietoa asiasta...eli mitä muuta joutuu vaihtamaan jos isomman perän laittais?eli 316 --> 325
Elikkä.. kone, vaihdelaatikko, kardaani, perä ja vetarit. Ja oikeestaan kyllä jarrutkin jos sen lailliseksi haluat..Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Originally posted by makeclicksori meinas tulla toistamiseen.
nyt jo kolmas auto ton "projektin" jälkeen.
jos nyt joku tähän vastauksen haluaa tietää että miksi kierrokset oli niin korkeat niin autossa oli automaattilaatikon perä.
Comment
-
Comment