Announcement

Collapse
No announcement yet.

316/325 ...miten välitykset kohdalleen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Karhu
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 474
    • Kirkkonummi

    #16
    Originally posted by ParaJaX
    jaa-a, 325 perä välitykset tais olla 2.7..ainakin saksan maalla (ilman lukkoa).
    No sitten saattaa cabriossa olla erit?
    Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

    Comment

    • bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

      #17
      Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen

      Originally posted by ParaJaX
      Originally posted by bemu2000
      Originally posted by ParaJaX
      Originally posted by bemu2000
      Originally posted by ParaJaX
      eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
      ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
      kiitos.. :juo
      mites toi muuten on mahdollista?? eihän 316 koneellakaan noin paljoa ole kierroksia 160km/h vauhdeilla

      jaa-a...en tiedä
      siinähän pitäis olla satasen vauhdissa yli 4000 kierroksia... näyttääköhän se mittari ihan oikein kierrokset?
      uskoisin näin...satasen vauhdissa on n.3500 kierrosta.. melkeimpä valoista pystyy 3:lla lähteen... et jotain ois tehtävä
      jos sulla on 3500 satasessa niin 160 pitäis olla 5600 kierrosta... kyllä joku nyt mättää sulla.
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

      Comment

      • ParaJaX
        Bimmer Rookie
        • Mar 2004
        • 129

        #18
        Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen

        hmm..jos tietoa löytyy et mitä muuta sitä joutuu vaihtamaan jos perän meinais isomman laittaa niin kirjoittakaa ihmeessä.. :? kalliskin tikki?

        Comment

        • reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

          #19
          Eikös tuo kiessimittäri näytä härän pyllyä, kun kutosessa on pari mukia neloseen verrattuna enemmän?
          Eli rundikello näyttää liikaa?
          ...

          Comment

          • ParaJaX
            Bimmer Rookie
            • Mar 2004
            • 129

            #20
            Originally posted by reddewil
            Eikös tuo kiessimittäri näytä härän pyllyä, kun kutosessa on pari mukia neloseen verrattuna enemmän?
            Eli rundikello näyttää liikaa?
            voi kait sekin olla mahollista mut ei se kovin paljoa silti heitä..5 silmässä ja kaasu pohjassa eikä kulje mutta kyllä se paikaltaan lähtee...hyvä että ehtii vaihteita vaihtaa.. :help:

            Comment

            • ParaJaX
              Bimmer Rookie
              • Mar 2004
              • 129

              #21
              Oisko kellään tietoa asiasta...eli mitä muuta joutuu vaihtamaan jos isomman perän laittais?eli 316 --> 325

              Comment

              • makeclick
                BTCF Member
                • Mar 2005
                • 268
                • Turku

                #22
                Originally posted by ParaJaX
                Oisko kellään tietoa asiasta...eli mitä muuta joutuu vaihtamaan jos isomman perän laittais?eli 316 --> 325
                En jaksanu lukee kaikkea ja en tiiä onko tähän tullut vastaus jo. Jos vaihdat tekniikan 316:sta 325:een niin sinun pitää vaihtaa seuraavat..

                Elikkä.. kone, vaihdelaatikko, kardaani, perä ja vetarit. Ja oikeestaan kyllä jarrutkin jos sen lailliseksi haluat..
                Harrastepaholainen 335d:
                Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
                Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h

                Comment

                • makeclick
                  BTCF Member
                  • Mar 2005
                  • 268
                  • Turku

                  #23
                  sori meinas tulla toistamiseen.
                  Last edited by makeclick; 15-05-2006, 17:05.
                  Harrastepaholainen 335d:
                  Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
                  Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h

                  Comment

                  • ParaJaX
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2004
                    • 129

                    #24
                    Originally posted by makeclick
                    sori meinas tulla toistamiseen.
                    et sitten yhtään vanhempaa löytäny

                    nyt jo kolmas auto ton "projektin" jälkeen.

                    jos nyt joku tähän vastauksen haluaa tietää että miksi kierrokset oli niin korkeat niin autossa oli automaattilaatikon perä.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎