eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
kiitos.. :juo
mites toi muuten on mahdollista?? eihän 316 koneellakaan noin paljoa ole kierroksia 160km/h vauhdeilla
jaa-a...en tiedä
siinähän pitäis olla satasen vauhdissa yli 4000 kierroksia... näyttääköhän se mittari ihan oikein kierrokset?
uskoisin näin...satasen vauhdissa on n.3500 kierrosta.. melkeimpä valoista pystyy 3:lla lähteen... et jotain ois tehtävä
jos sulla on 3500 satasessa niin 160 pitäis olla 5600 kierrosta... kyllä joku nyt mättää sulla.
Eikös tuo kiessimittäri näytä härän pyllyä, kun kutosessa on pari mukia neloseen verrattuna enemmän?
Eli rundikello näyttää liikaa?
voi kait sekin olla mahollista mut ei se kovin paljoa silti heitä..5 silmässä ja kaasu pohjassa eikä kulje mutta kyllä se paikaltaan lähtee...hyvä että ehtii vaihteita vaihtaa.. :help:
et sitten yhtään vanhempaa löytäny
nyt jo kolmas auto ton "projektin" jälkeen.
jos nyt joku tähän vastauksen haluaa tietää että miksi kierrokset oli niin korkeat niin autossa oli automaattilaatikon perä.
Comment