eli auto on 94 vuoden 525tdsa garretin rusinan kokoiseslla ahtimella,
tarkoitus olisi kohta puoleen vaihtaa isopi turbiinipuoli, onko kellään kokemusta tai tietoa mikä turbiini puoli sopisi tuohon pakopesään vai pitääkö koko ahdin vaihtaa. pakopesän pitäisin sen vuoksi vakiona koska ahdin lähtee ton kokoisella pakopesällä hyvin mukaan alhaiselta kierroksilta.
ja mitä lastutuksen jälkeen voisi tuolla vakio ahtimella saada tehoja lisää koneen kestävyyttä riskeeramatta.
jam muutenkin olisi kiva saada tietää tds:n tehonlisäyksestä. 200-220 kaakia olisi tarkoitus ottaa irti tosta vehkeestä, onko kuinka iso homma?
tarkoitus olisi kohta puoleen vaihtaa isopi turbiinipuoli, onko kellään kokemusta tai tietoa mikä turbiini puoli sopisi tuohon pakopesään vai pitääkö koko ahdin vaihtaa. pakopesän pitäisin sen vuoksi vakiona koska ahdin lähtee ton kokoisella pakopesällä hyvin mukaan alhaiselta kierroksilta.
ja mitä lastutuksen jälkeen voisi tuolla vakio ahtimella saada tehoja lisää koneen kestävyyttä riskeeramatta.
jam muutenkin olisi kiva saada tietää tds:n tehonlisäyksestä. 200-220 kaakia olisi tarkoitus ottaa irti tosta vehkeestä, onko kuinka iso homma?
Comment