Niin ei se 318is ole ainakaan huonontunut (e30-e36), päin vastoin tietenkin. Luulisin, että e36 318is on varmasti yhtä hyvä samalla arvo asteikolla mitattuna verrattuna muihin bmw:n malleihin, kuin e30 318is oli. Nelisylinteriseksi riittävän pirteä, ihan kivan näköinen, suht edullinen, hyvä ajaa..verrattuna esim. saman muihin saman ikäluokan autoihin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318iS vs 318i
Collapse
X
-
Niin ei se 318is ole ainakaan huonontunut (e30-e36), päin vastoin tietenkin. Luulisin, että e36 318is on varmasti yhtä hyvä samalla arvo asteikolla mitattuna verrattuna muihin bmw:n malleihin, kuin e30 318is oli. Nelisylinteriseksi riittävän pirteä, ihan kivan näköinen, suht edullinen, hyvä ajaa..verrattuna esim. muihin saman ikäluokan autoihin..328i e46
Comment
-
-
Originally posted by bmw318isNiin ei se 318is ole ainakaan huonontunut (e30-e36), päin vastoin tietenkin. Luulisin, että e36 318is on varmasti yhtä hyvä samalla arvo asteikolla mitattuna verrattuna muihin bmw:n malleihin, kuin e30 318is oli. Nelisylinteriseksi riittävän pirteä, ihan kivan näköinen, suht edullinen, hyvä ajaa..verrattuna esim. muihin saman ikäluokan autoihin..
Comment
-
-
Originally posted by JuzmusOriginally posted by bmw318isNiin ei se 318is ole ainakaan huonontunut (e30-e36), päin vastoin tietenkin. Luulisin, että e36 318is on varmasti yhtä hyvä samalla arvo asteikolla mitattuna verrattuna muihin bmw:n malleihin, kuin e30 318is oli. Nelisylinteriseksi riittävän pirteä, ihan kivan näköinen, suht edullinen, hyvä ajaa..verrattuna esim. muihin saman ikäluokan autoihin..
Onks tos 318TI compactis 140hv? Suoritusarvot? :arrow:
Comment
-
-
Originally posted by M-TechnicOnkos ne näppylät nyt sitten niin että uudemmat 318ti compactit on nykypäivän IS?
Onks tos 318TI compactis 140hv? Suoritusarvot? :arrow:
Kone M42B18 --> 1,8l
Max teho@rpm 140@6000
Max väääntö@rpm 175@4500
0-100km/h 9.9 s
Vmax 209 km/h
318ti compact 1996-2000
Kone M44B19 --> 1,9l
Max teho@rpm 140@6000
Max vääntö@rpm 180@4300
0-100km/h 9.9 s
Vmax 209 km/h
Mulla itsellä on jälkimmäinen vm- 97. Hyvä peli. Ostakee vaikka pois, joutaisi oikeastaan tällä hetkellä myyntiinkiin?
8)
Comment
-
-
Ihan kiva ja kiertävä kone tossa iS:ssä on, paljon ruudikkaamman tuntunen kuin 320i. Itse toin tammikuussa saksasta -92 E36 iS:n ja oli mielestäni pirun siistikuntoinen peli. Pyynti liikkeessä oli muistaakseni 4300E ja aika hyvin sai tingittyä sielläkin, 2700E siitä loppupeleissä maksoin, oli kohtuu edullien ja ols varmaan vieläkin sillä rahalla. Verot silloin 3100E mutta nyt pääsis varmaan vähemmällä. Hakukustannuksiin muuten kannattaa varata se tonni ja sitten toiset renkaat yms päälle.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Originally posted by MikkoVIhan kiva ja kiertävä kone tossa iS:ssä on, paljon ruudikkaamman tuntunen kuin 320i. Itse toin tammikuussa saksasta -92 E36 iS:n ja oli mielestäni pirun siistikuntoinen peli. Pyynti liikkeessä oli muistaakseni 4300E ja aika hyvin sai tingittyä sielläkin, 2700E siitä loppupeleissä maksoin, oli kohtuu edullien ja ols varmaan vieläkin sillä rahalla. Verot silloin 3100E mutta nyt pääsis varmaan vähemmällä. Hakukustannuksiin muuten kannattaa varata se tonni ja sitten toiset renkaat yms päälle.
Mä kun ajattelin et sellainen 500 riittäis noihin pakollisiin menoihin auton hinnan lisäksi kun ostaa kärryn saksasta? Voisitko laittaa vähän erittelyä mihin nuita kuluja menee: osaisin olla viisaampi kun itse lähden.... :wink:
Ässän kiertävyydestä: Niin mäkin ajattelin et se tuntuis tehokkaammalta kuin toi kakslitranen: onhan se korkeempi viritteisempi ja vähän "kisaisempi" vaikka käytännön suorituskyky olisikin piirun verran huonompi.
Oon nyt vähän kallistumassa tohon 325 sedanin puoleen... Eik se oo aika saman hintainen ton saman E36 coupen kanssa veroineen?
Comment
-
-
Bemari lupaa E30 318iS mallille 0-100km/h ajaksi 9.9s. Onko näin, luulisi tuon nyt paremmin menevän :shock:Myydään Old School Bemarien uusia esitteitä E23, E24, E28, E30, E32, E34, E36, E39 https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
-
Originally posted by M-TechnicOriginally posted by zeizeiE30 iS:ssä ainakin seuraavanlaisia eroja muihin nelareihin verrattuna:
-m-technic-alusta (mm. 15mm matalampi)
-jarrulevyt edessä ja takana
-kallistuksenvakaaja myös takana (kuulunee tuohon alustakohtaan)
-hieno, huoltovapaa, tehokas ja kestävä moottori (mm. tuplaketju)
-myös pakoputki tehokkaampi (ainakin äänistä päätellen)
-korinväriä joka paikassa (ei kromia, peilit värilliset)
-se pieni spoileri takana ja myös etuhelmamuovi erilainen
-häikäisynestoväritys tuulilasissa
-ratissa ja vaihekepissä m-technic-väritys
Pidän parhaimpana E30:nä mitä on. Tehokas ja kevyt moottori yhdistettynä E30:n jäljittelemättömiin ajo-ominaisuuksiin.
Mut mua kiinnostais toi sama E36 Coupe mallina. Olisko siitä tarkempaa tietoa?
Comment
-
-
Originally posted by M-TechnicOriginally posted by MikkoVIhan kiva ja kiertävä kone tossa iS:ssä on, paljon ruudikkaamman tuntunen kuin 320i. Itse toin tammikuussa saksasta -92 E36 iS:n ja oli mielestäni pirun siistikuntoinen peli. Pyynti liikkeessä oli muistaakseni 4300E ja aika hyvin sai tingittyä sielläkin, 2700E siitä loppupeleissä maksoin, oli kohtuu edullien ja ols varmaan vieläkin sillä rahalla. Verot silloin 3100E mutta nyt pääsis varmaan vähemmällä. Hakukustannuksiin muuten kannattaa varata se tonni ja sitten toiset renkaat yms päälle.
Mä kun ajattelin et sellainen 500 riittäis noihin pakollisiin menoihin auton hinnan lisäksi kun ostaa kärryn saksasta? Voisitko laittaa vähän erittelyä mihin nuita kuluja menee: osaisin olla viisaampi kun itse lähden.... :wink:
Ässän kiertävyydestä: Niin mäkin ajattelin et se tuntuis tehokkaammalta kuin toi kakslitranen: onhan se korkeempi viritteisempi ja vähän "kisaisempi" vaikka käytännön suorituskyky olisikin piirun verran huonompi.
Oon nyt vähän kallistumassa tohon 325 sedanin puoleen... Eik se oo aika saman hintainen ton saman E36 coupen kanssa veroineen?
ja kyllä se tonni menee helposti auton ja veron päälle... lennot, vuokra-auto, bensat, majoitus, siirtokilvet, laivamatka ja tuleehan sit rekisteröintimaksu suomessa vielä päälle. voi se 500 riittää jos mennään tosi säästö budjetilla ja tota rekisteröintiä ei lasketa.
Comment
-
-
Originally posted by suomasEikös bmw aina ilmoita suoritus arvoja alakanttiin toisin kuin useat riisimaan luomukset. (Näin ainaskin kasari aikoina) :roll:
Joo täytyy miettiä noi saksan haku budjetit uudelleen. Onko kärryn vuokraaminen siel kalleempaa, mitä maksoi?
Paljon toi E36 325 sedan kiihtyy sataseen ja huiput?
Comment
-
Comment