elikkä holysmoke-dieselfoorumillakin tätä ongelmaa arssinoitu, van eipä sitä ratkaisua tahdo kukaan keksiä.
Vikadiagnoosi
Elikkäs tänne lisätään vielä että antureitten vastukset mitattu, heittoa n.1Kohm per anturi (vrt paikallaan olevat ja irtaallaan olevat), ei kai ne kaikki voi samanaikaan sökönä? Auto kuitenkin pelaa lämpöisenä niinkuin pitääkin. Tuli semmoista mieleen että paljonkos ne antureitten toleranssit ovat? 1% vai 10% vai mitä ne on? Oliskos kellään faktaa tuosta kaksoislämpöanturin toiminnasta, mihin se mittaa sitä lämpötilaa?
T:Tero
Vikadiagnoosi
Elikkäs tänne lisätään vielä että antureitten vastukset mitattu, heittoa n.1Kohm per anturi (vrt paikallaan olevat ja irtaallaan olevat), ei kai ne kaikki voi samanaikaan sökönä? Auto kuitenkin pelaa lämpöisenä niinkuin pitääkin. Tuli semmoista mieleen että paljonkos ne antureitten toleranssit ovat? 1% vai 10% vai mitä ne on? Oliskos kellään faktaa tuosta kaksoislämpöanturin toiminnasta, mihin se mittaa sitä lämpötilaa?
T:Tero
Comment