Eli kuinka monta eri pituisia kardaania löytyy e30:sen 300 sarjalaiseen kun vaihdoin tekniikan e28 520:sestä niin ei meinaa mistään löytyä oikean kokoista kardaania eli pitääkö jossain käydä teettämässä vai löytyykö jostain oikean kokoinen??? Ja tietääkö kukaan missä voisi käydä lyhentämässä kardaania???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kardaanien pituuksista??
Collapse
X
-
No siis se on alunperin 316 1.8 kaasari peli ja sit vaihoin siihe e28:sin 520:sen tekniikan ja sit mitä oon vertaillu ni se alku peränen kardaani on n.5-7cm liian pitkä ja sen säätövara on iha pohjas ja sit mitä muit oon katelu ni ne on ollu reilusti alimittaisia.. ja se tarttis about 150cm kardaanin ni oisko sul mitää tietoo et mistä löytys tai sit et jos on sellasii mestoi mitkä vois lyhentää alkuperästä???
Comment
-
-
Originally posted by paakallo77No siis se on alunperin 316 1.8 kaasari peli ja sit vaihoin siihe e28:sin 520:sen tekniikan ja sit mitä oon vertaillu ni se alku peränen kardaani on n.5-7cm liian pitkä ja sen säätövara on iha pohjas ja sit mitä muit oon katelu ni ne on ollu reilusti alimittaisia.. ja se tarttis about 150cm kardaanin ni oisko sul mitää tietoo et mistä löytys tai sit et jos on sellasii mestoi mitkä vois lyhentää alkuperästä???
Vaihdoin itte pari vuotta sit e28sin tekniikan e30seen, ja sinne piti hankkia 320sen kardaani. Tulee varmaan yhtä kalliks jos rupee lyhentämään sitä vanhaa.
Comment
-
-
Originally posted by M.A.G.ELyhentämiseen Hardy SpicerLast edited by LeWe; 23-12-2005, 23:53.
Comment
-
-
Originally posted by LeWeLähetäppä ákseli Nuorgamista tänne muuttavaksi. Jos joku kysyy sulta netissä hyvää pitzapaikkaa, niin luonnollisesti kerrot sille juuri sen Roviksen rajalla olevan rapenmestan.
Comment
-
-
Originally posted by M.A.G.EMistä vitusta mä tiedän missä "paakallo77" asuu? Tää nyt sattuu olemaan tähän tarkoitukseen aika käytetty paja.
Comment
-
-
Originally posted by paakallo77Juu pitää mennä käymää paikan päällä jos ei löy'y oikeaa kardaania ja eikä nyt luulis et hirveesti maksaa pelkkä lyhennys, mut tiedä sitten...
Muistaakseni maksoin jotain ~80e+postikulut ku tilasin koko kardaanin Bemu osasta.
Comment
-
-
Käsittääkseni mikä tahansa asiallinen sorvari osaa lyhentää kardaania ne muutamat sentit mitä kyseinen tilanne vaatii,Tarpees tarkat merkit keppiin ennen lyhennystä niin ei tarvi puntittaa uudestaan ja lyhennys kardaanin takapäästä juuri ennen supistusta.Kokeiltu on eikä vielä 200 ruvennut väpättään
Comment
-
-
Originally posted by kuukankorpiKäsittääkseni mikä tahansa asiallinen sorvari osaa lyhentää kardaania ne muutamat sentit mitä kyseinen tilanne vaatii,Tarpees tarkat merkit keppiin ennen lyhennystä niin ei tarvi puntittaa uudestaanpaitsi että puntitus täytyy tarkistaa. Ja ne ristikoiden asennot toisiinsa nähden... Niillä on sitten hieman väliä.
Comment
-
Comment