No itsellä ei ole paikkaa, missä auton huoltaisin, vaikka ehkä sen osaisin tehdäkin. Ja muutenkin kun on kyse uudesta autosta, niin mieluummin annan merkkihuollon hoitaa asian, vaikka eivät aina takuuvarmoja olekaan.
Vahingosta tein ilmoituksen jo vakuutusyhtiöön ja odottelen, että ehkä huomenna jo pääsevät asian käsittelemään. Sitten ei toivottavasti muuta kuin huoltoon ja tarvittaessa sijaisauto alle.
Sellasta kuitenkin vielä tiedustelen, että jos nyt oletetaan, että kyse nyt on tuosta alatukivarresta. Onko viisasta autolla enää ajaa edes huoltoon asti, vai voiko siinä aiheuttaa varovaisellakin ajolla mahdollisia lisävaurioita? Kolahdus itsessään ei ollut kovin kova, koska kysymys oli pyörähdyksestä hiljaisessa vauhdissa. Vaurion aiheuttama voima tuli käytännöllisesti katsoen ainoastaan tuosta perän pyörähdyksestä katukivetykseen. Vauhti oli melko hiljainen, kun perä lähti alta. Isku tuli suoraan sivulta vanteeseen. Mitä muuta tuollaisessa tilanteessa voisi vaurioitua?
Vahingosta tein ilmoituksen jo vakuutusyhtiöön ja odottelen, että ehkä huomenna jo pääsevät asian käsittelemään. Sitten ei toivottavasti muuta kuin huoltoon ja tarvittaessa sijaisauto alle.
Sellasta kuitenkin vielä tiedustelen, että jos nyt oletetaan, että kyse nyt on tuosta alatukivarresta. Onko viisasta autolla enää ajaa edes huoltoon asti, vai voiko siinä aiheuttaa varovaisellakin ajolla mahdollisia lisävaurioita? Kolahdus itsessään ei ollut kovin kova, koska kysymys oli pyörähdyksestä hiljaisessa vauhdissa. Vaurion aiheuttama voima tuli käytännöllisesti katsoen ainoastaan tuosta perän pyörähdyksestä katukivetykseen. Vauhti oli melko hiljainen, kun perä lähti alta. Isku tuli suoraan sivulta vanteeseen. Mitä muuta tuollaisessa tilanteessa voisi vaurioitua?

Comment