Tuo ohjelma herjaa "path too long" jos esm. on tiedostos työpöydällä.
Yritä pistää tiedstot C:\Carsoft\ tai D:\Carsoft\ . Silloin ei tuo ei pitäisi ilmentyä. Mutta tuosta toisesta en osaa sanoa minkätakia se tulee :O
Carsoft diagnostiikka ohjelma!
Collapse
X
-
Tota oon just kokeillu! Mitäs oon tehnyt sit väärin kun ei saa asennettua, tai heittää noita herjoja.
Leave a comment:
-
Tämä toimii Ainakin minulla. Testattu Windows 98/2000/XP/Vista ja Ubuntu. Läppärissä on kiinteä Serial-portti.Originally posted by Ghostriders View PostMistä sais toimivan Carsoft 6.5 ohjelman? Tulee vaan erroria että "path too long" ja "the program is not completly installed." Vai onko asennus kiinni vain käyttäjästä...
Leave a comment:
-
Mistä sais toimivan Carsoft 6.5 ohjelman? Tulee vaan erroria että "path too long" ja "the program is not completly installed." Vai onko asennus kiinni vain käyttäjästä...
Leave a comment:
-
Juu oon kyl lukenut mutta käykö noi piuhat kaikkiin bemareihin...
Ja pystyykö tähän malliin vaihtamaan valikkokieleksi suomea?Last edited by Ghostriders; 19-10-2010, 18:10.
Leave a comment:
-
Mistäs saisin tähän E60 545i -03 Ton piuhan?
Tällanen ohjelma jo löytyy: BMW GT1dis v44
Leave a comment:
-
Eiköhän aika ole ajanut kokonaan koko Carsoftin ohi mukaanlukien kaikki uudemmatkin versiot.
Leave a comment:
-
Löytyisiköhän jostain toimiva Virtuaali PC asennus missä olisi toimiva Carsoft asennettuna. Olisi sitten näppärä kokeilla erilaisilla alustoilla.
Tai sitten täytyy tehdä itse.
Leave a comment:
-
Järjestelmähallinnasta pitää tuo USB-adapteri saada näkymään COM 1-4 porttina. Ja sitten kyseinen portti Carsoftissa valittuna. Muuten on turha edes yrittää.Originally posted by tommi--fi View PostAcerin läppäri ja USBsarjaportti adapteri. USB adapteri väittää olevansa COM5 portti. Carsoftan asetuksista ei kuitenkaan löydy koko porttia. Siellä on kuitenkin portit COM1-4.
Käyttöjärjestelmänä XP Pro
Leave a comment:
-
ei onnistu
Tulipahan viimeinkin kokeiltua dealextremen Carsoft 6.5 pakettia. Eihän sieltä mitään löytynyt. Ei saanut edes yhteyttä aikaiseksi.
Acerin läppäri ja USBsarjaportti adapteri. USB adapteri väittää olevansa COM5 portti. Carsoftan asetuksista ei kuitenkaan löydy koko porttia. Siellä on kuitenkin portit COM1-4.
Käyttöjärjestelmänä XP Pro
Mistä pitäis seuraavaksi lähteä etsimään?
Autot joista pitäis dataa saada ovat 9/93 ja 2/95 kolmekutoset.
Leave a comment:
Leave a comment: