Eiköhän tämä ole ihan värkkääjästä ja hänen tietoisuudestaan kiinni, ei softasta.
Inpa ja oheisohjelmistot ovat niitä mitä tehtaalla käytetään autojen kehittelyssä ja näin ollen niillä voi tehdä aika paljon sellaista mitä GT1:llä ei voi tehdä ilman vapautus koodia ja koodin saa tehtaalta jos pystyy perustelemaan sen tarpeen. Aina ei kuitenkaan pysty
Tässä menisi loppupäivä niitä luetellessa. Sanotaan näin, että vähintäänkin riittävästi. Sillä pystyy käytännössä tekemään sen, mitä merkkiliikkeessäkin diagnostiikan osalta.
Minulle ei nyt auennut, mitä oikein halusit sanoa. :think
Nuo normaalisti suoraan UNIX:ssa pyörivät softat (DIS/PROGMAN) saa pyörimään WMware:lla "kone koneessa". Asennus ei tosin onnistu ihan plug & play tyyliin. Enkä väitä itse tietäväni tästä softateknisestä puolesta puoliakaan mm. muutamaan palstalaiseen verrattuna.
Aftermarket softista PA soft nykyversiossaan on ilmeisesti suhteellisen pätevä (/paras?) Ja muista kuin bmwn omista testereistä Autologic tekee lähes saman kuin merkkihuollon laitteet, mutta on sikakallis... Meillä käytössä olevalla autobossilla pystyy koodaamaan joitakin moduuleja, aika yleisesti käytössä olevilla Launch techillä noin puolet siitä, texalla ja boschilla ilmeisesti myös jonkin verran.
Carsoftin ja pa softin välillä (varsinkin maksettuna versiona) valinta ei kohdistuisi missään tapauksessa Carsoftiin (tämän hetken versioilla).
hommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S: n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä.
Ei huolloissa enää DIS:illä koodata vaan Windows XPe ympäristössä pyörivällä ohjelmalla. Tosin sekin systeemi taitaa muuttua/olla jo muuttunut.
sanotaan tälleen että : mulla (oli) hyvä englannin kielen taito, ostin ensin CS 6.5 ---> no saihan sillä kielet vaihettua CC : nen (säästö ~n.80 €).
hommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S : n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä. eli käytännössä meinaa että INPA / BMW scanner - samalla käyttöliitymällä mutta itse ohjelmiston syvyys ja tarkkuus ON se ohjelman pointti.
homman pointti ei OLE se fyysininen rajapinta, vaan se siitä eteenpäin.elektroniikan simulaatio ja fyysinen/ laskennallinen teoretikka joka perustuu VTT ja YMS. tutkimus keskuksissa tehtyyn työhön.
Minulle ei nyt auennut, mitä oikein halusit sanoa. :think
Nuo normaalisti suoraan UNIX:ssa pyörivät softat (DIS/PROGMAN) saa pyörimään WMware:lla "kone koneessa". Asennus ei tosin onnistu ihan plug & play tyyliin. Enkä väitä itse tietäväni tästä softateknisestä puolesta puoliakaan mm. muutamaan palstalaiseen verrattuna.
sanotaan tälleen että : mulla (oli) hyvä englannin kielen taito, ostin ensin CS 6.5 ---> no saihan sillä kielet vaihettua CC : nen (säästö ~n.80 €).
hommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S : n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä. eli käytännössä meinaa että INPA / BMW scanner - samalla käyttöliitymällä mutta itse ohjelmiston syvyys ja tarkkuus ON se ohjelman pointti.
homman pointti ei OLE se fyysininen rajapinta, vaan se siitä eteenpäin.elektroniikan simulaatio ja fyysinen/ laskennallinen teoretikka joka perustuu VTT ja YMS. tutkimus keskuksissa tehtyyn työhön.
Kerro ihmeessä lisää ,jos ei muuten niin vaikka privassa..
Oot sitte Googelia käyttäny, vai onko muksulla ollu korvatulehduksia?
Leave a comment: