Itse mittasin tuossa su:na lämmittimen(defa) tehoa noin käytännössä.
Ulkona oli -21 astetta ja lämppäri päällä 3 tuntia. Moottorin lämpötila oli +24 astetta. Heti kun käynnisti moottorin lämmöt nousivat yli +30 asteeseen, ajoin n. 300 m ja lämmöt jo yli 40 astetta. Minusta tuo lämmittimen ei tarvitse yhtään paremmin toimia. Kyseessä siis M62 ja luonnollisesti kahdella vastuksella.
Edittiä: Kyllähän M52:ssa yksi vastus on tehottomampi kuin M62:en kaksi vastusta se tässä ainakin on tullut selväksi.
Ulkona oli -21 astetta ja lämppäri päällä 3 tuntia. Moottorin lämpötila oli +24 astetta. Heti kun käynnisti moottorin lämmöt nousivat yli +30 asteeseen, ajoin n. 300 m ja lämmöt jo yli 40 astetta. Minusta tuo lämmittimen ei tarvitse yhtään paremmin toimia. Kyseessä siis M62 ja luonnollisesti kahdella vastuksella.
Edittiä: Kyllähän M52:ssa yksi vastus on tehottomampi kuin M62:en kaksi vastusta se tässä ainakin on tullut selväksi.
Comment