Jaajaa...
Kuulostaa hieman huolestuttavalta tuo teidän puhe... Ostin tässä muutama viikko aikaa e36 316iA Bemarin (Kansiremontti tehty joulukuussa) ja nyt on reilut 200km ajettu . Minun ajot on semmoista (käynnistys 1km, käynnistys 2km, käynnistys 1,5km, käynnistys 1km jne...) että kovinkaan pitkää matkaa ei tule ajeltua. Tuohon 200 km kävin yhden n. 20 km reissun edestakaisin ja välillä tuli sammutettua. Oli kuitenkin kovat pakkaset ja välillä tuli seisotettua autoa -30*C neljäkin tuntia ainakin 5 kertaa viikossa ilman roikkaa, MUTTA EI SE NYT PRKL SILTI VOI VIEDÄ 20L/100 KM!!!
En tiedä, onko siinä rouskussa jotakin pahasti vialla, mutta kyllä vähän ihmetyttää... Ja vieläkin, vaikka vähän lämpenikin se syö yli 15l/100 kuitenkin. Voisko siellä olla jotkut säädöt päin vittua sen kansiremontin vuoksi vai mikä mättää?
En tiedä, kannattaisiko tuo viedä johonkin huoltoon vai mitä pitäisi tehdä...??? Apua tarvitaan...!
Kuulostaa hieman huolestuttavalta tuo teidän puhe... Ostin tässä muutama viikko aikaa e36 316iA Bemarin (Kansiremontti tehty joulukuussa) ja nyt on reilut 200km ajettu . Minun ajot on semmoista (käynnistys 1km, käynnistys 2km, käynnistys 1,5km, käynnistys 1km jne...) että kovinkaan pitkää matkaa ei tule ajeltua. Tuohon 200 km kävin yhden n. 20 km reissun edestakaisin ja välillä tuli sammutettua. Oli kuitenkin kovat pakkaset ja välillä tuli seisotettua autoa -30*C neljäkin tuntia ainakin 5 kertaa viikossa ilman roikkaa, MUTTA EI SE NYT PRKL SILTI VOI VIEDÄ 20L/100 KM!!!
En tiedä, onko siinä rouskussa jotakin pahasti vialla, mutta kyllä vähän ihmetyttää... Ja vieläkin, vaikka vähän lämpenikin se syö yli 15l/100 kuitenkin. Voisko siellä olla jotkut säädöt päin vittua sen kansiremontin vuoksi vai mikä mättää?
En tiedä, kannattaisiko tuo viedä johonkin huoltoon vai mitä pitäisi tehdä...??? Apua tarvitaan...!
Comment