Eiköhön tuo 3.0d moottori ole 0.5 l suurempi kuin tuo 2.5d moottori,turbo yms on tiettääkseni samat.
Eli ei ole pelkällä softalla tehoa ja vääntöä otettu enemmän.
Laatikon saa todennäköisesti vakiotehoillakin rikki,paljon käyttäjästä kiinni miten kasvanutta voimaa ja vääntöä käyttää.
Edit ..nopeampiakin oli
525D - 530D sama moottori?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miten se edes voisi olla? Iskutilavuuskin aivan eri: M57D25 -> M57D29
Leave a comment:
-
Jos en muista aivan väärin niin 525d ja 530dssä on samat lohkot, eli tuo iskutilavuuden ero on tehty vain iskupituutta muuttamalla. Suosittelen että teetät tuon lastutuksen jossain aisantuntevassa pajassa, osaavat neuvoa parhaiten. Jos sen teettää halvalla jossain autotallipajassa, saattaa hyvinkin paikat revetä!Originally posted by mazaa81Onko tosi että 525D ja 530D on sama moottori ja tekniikka, mutta 530D olis eri ohjelma jolla on saatu enemmmän tehoa?
Autoni on 530D -03 niin onko siinä sama moottori/tekniikka kuin 525D:ssä?
Olen ajatellut lastuttaa (ohjelmoida) lisää tehoa +38hv +100Nm, onko jotain suurempaa riskiä jos 530D:n on jo valmiiksi ohjelmoitu lisää tehoa?
Kertokaa mielipiteitä!
Leave a comment:
-
Ei kuulemma ole sama moottori!!Originally posted by mazaa81Onko tosi että 525D ja 530D on sama moottori ja tekniikka, mutta 530D olis eri ohjelma jolla on saatu enemmmän tehoa?
Olen ajatellut lastuttaa (ohjelmoida) lisää tehoa +38hv +100Nm, onko jotain suurempaa riskiä jos 530D:n on jo valmiiksi ohjelmoitu lisää tehoa?
Kertokaa mielipiteitä!
Onneksi siis..
Lastutellaanhan sit yhdessä kun mullakin E39 -03 530D johon voitais kanssa lastu asennuttaa..
Jos automaatti niin sieltäpäin "repee" paikat ensiksi :/ ?
Leave a comment:
-
525D - 530D sama moottori?
Onko tosi että 525D ja 530D on sama moottori ja tekniikka, mutta 530D olis eri ohjelma jolla on saatu enemmmän tehoa?
Kertokaa mielipiteitä!Tags: None
Leave a comment: