no ei muutaku, että ilmamäärämittarin säädöt saaattaa olla vitullaan eli suomeksi seos vitullaan eli suomeksi taas päästöt.. tosin oon mie sitä jännitemittarin kanssa säätäny, mutta jos kone ei tunnistanu lambdaa oikein tms ni eihä ne sillon kohillaan ole ei... ja katsastus lähentelee tuloaan tässä..
ok.. pitää ilmotella kun saan ton oman kuosiin.. jos saan!
saan mä!
Asiaan liittyen; Voi olla tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän kumpi Lambda mulla on? Eikö nuo ole päittäin vaihdettavissa ja mistä selittyy hintaero? Onko toinen kestävämpi?
Asiaan liittyen; Voi olla tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän kumpi Lambda mulla on? Eikö nuo ole päittäin vaihdettavissa ja mistä selittyy hintaero? Onko toinen kestävämpi?
Asiaan liittyen; Voi olla tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän kumpi Lambda mulla on? Eikö nuo ole päittäin vaihdettavissa ja mistä selittyy hintaero? Onko toinen kestävämpi?
Osta se aito Bosch... ei ne tuppaa muutenkaan kestämään noissa m50 koneissa.
Ei se ole lambdan heikkoutta, että niitä menee ku "tupakkaa"...autossa on jotain muuta perseellään jos joutuu uuden lambdan pistään katsastukseen aina ja lämä lattiassa putket kuumiksi vetämään. Mutta suosittelen itekki tuota Boschin tuotetta ennemmin ku sitä "makaroonien" hopussa valmistamaa tuotetta johon joutuu luultavasti ite tekeen liittimenki.
Ainaki näihin alkupään m50-moottorisiin on mahdollisuus tehdä ohjelmapäivitys joka nimenomaan vaikuttaa tuohon lambdan sekoamisiin/hajoamisiin. Maahantuoja on ohjeistanu merkkikorjaamoita lappusella, joten kait se on ihan oikeasti häirinny useampaa penaristia ja gyntterit on tutkinu tilanteen.
Comment