Announcement

Collapse
No announcement yet.

LAmdan piuhan irroitus,tarvitseeko nollata vikamuisti tuon jälkeen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ässä lavaan
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1717
    • Savo

    #16
    Originally posted by Dawg-
    no ei muutaku, että ilmamäärämittarin säädöt saaattaa olla vitullaan eli suomeksi seos vitullaan eli suomeksi taas päästöt.. tosin oon mie sitä jännitemittarin kanssa säätäny, mutta jos kone ei tunnistanu lambdaa oikein tms ni eihä ne sillon kohillaan ole ei... ja katsastus lähentelee tuloaan tässä..

    ok.. pitää ilmotella kun saan ton oman kuosiin.. jos saan!
    saan mä!
    E91

    Exät:
    E36 325i -93 Cabriolet
    E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
    E36 325i -91 Sedan
    E30 325i -85

    Comment

    • toniwe
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 316
      • Lahti

      #17
      Asiaan liittyen; Voi olla tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän kumpi Lambda mulla on? Eikö nuo ole päittäin vaihdettavissa ja mistä selittyy hintaero? Onko toinen kestävämpi?

      320i/325i E36 91--95 Lambda-anturi jos Zirconia/4 johtoa. . 28-3422 55.50
      320i-328i E36 91-- Lambda-anturi jos Titania/4 johtoa. . . 28-3420 105.00

      Comment

      • Masinol
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 988
        • "Turku"

        #18
        Originally posted by toniwe
        Asiaan liittyen; Voi olla tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän kumpi Lambda mulla on? Eikö nuo ole päittäin vaihdettavissa ja mistä selittyy hintaero? Onko toinen kestävämpi?

        320i/325i E36 91--95 Lambda-anturi jos Zirconia/4 johtoa. . 28-3422 55.50
        320i-328i E36 91-- Lambda-anturi jos Titania/4 johtoa. . . 28-3420 105.00
        Osta se aito Bosch... ei ne tuppaa muutenkaan kestämään noissa m50 koneissa.
        Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

        Comment

        • ässä lavaan
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 1717
          • Savo

          #19
          Originally posted by toniwe
          Asiaan liittyen; Voi olla tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän kumpi Lambda mulla on? Eikö nuo ole päittäin vaihdettavissa ja mistä selittyy hintaero? Onko toinen kestävämpi?

          320i/325i E36 91--95 Lambda-anturi jos Zirconia/4 johtoa. . 28-3422 55.50
          320i-328i E36 91-- Lambda-anturi jos Titania/4 johtoa. . . 28-3420 105.00
          osta toi alempi! niin toimii..
          E91

          Exät:
          E36 325i -93 Cabriolet
          E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
          E36 325i -91 Sedan
          E30 325i -85

          Comment

          • ässä lavaan
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 1717
            • Savo

            #20
            nollasin vikamuistin, ja tervon lentokentän päästä vesannon teboilin pihaan 3 pesässä 5000 kierrroksilla niin heittämällä läpi päästöistä! bileet
            E91

            Exät:
            E36 325i -93 Cabriolet
            E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
            E36 325i -91 Sedan
            E30 325i -85

            Comment

            • Dawg-
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2004
              • 258
              • Vesanto

              #21
              Originally posted by ässä lavaan
              nollasin vikamuistin, ja tervon lentokentän päästä vesannon teboilin pihaan 3 pesässä 5000 kierrroksilla niin heittämällä läpi päästöistä! bileet
              Hehe, joo pitääpä nollata iteki tuo vika muisti, kattoo vaikuttaako mihkään, muutaku kellon jätättämiseen
              _____
              BMW - Fahren des Vergnügens



              e34 525ix touring -93
              ex. e36 316i -91

              Comment

              • jam75
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2003
                • 654
                • Tornio

                #22
                Originally posted by Masinol
                Osta se aito Bosch... ei ne tuppaa muutenkaan kestämään noissa m50 koneissa.
                Ei se ole lambdan heikkoutta, että niitä menee ku "tupakkaa"...autossa on jotain muuta perseellään jos joutuu uuden lambdan pistään katsastukseen aina ja lämä lattiassa putket kuumiksi vetämään. Mutta suosittelen itekki tuota Boschin tuotetta ennemmin ku sitä "makaroonien" hopussa valmistamaa tuotetta johon joutuu luultavasti ite tekeen liittimenki.

                Ainaki näihin alkupään m50-moottorisiin on mahdollisuus tehdä ohjelmapäivitys joka nimenomaan vaikuttaa tuohon lambdan sekoamisiin/hajoamisiin. Maahantuoja on ohjeistanu merkkikorjaamoita lappusella, joten kait se on ihan oikeasti häirinny useampaa penaristia ja gyntterit on tutkinu tilanteen.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎