Motonetin osat
Collapse
X
-
Kuulin myös Konalan Motonetin myyjältä että osasyynä suodattimien tiskin taakse siirtoon on myös hävikin pienentäminen...
Leave a comment:
-
Motonetin myymälätuotevalikoima on kasvanut rajusti viime vuosina ja näille tuotteille on tarvittu tilaa myymälöissä. Niinpä joitakin varaosiksi laskettavia tai muuten mallikohtaisia tuoteryhmiä (kuten suodattimet) on siirretty varaosavaraston puolelle palvelutiskiltä myytäväksi, jotta niiden aikaisemmin myymälästä viemä tila on saatu muuhun käyttöön.
Leave a comment:
-
Tuota olen ihmetellyt että miksi, ne piti siirtää tiskin taakse:think
Leave a comment:
-
Originally posted by Tenox View PostMiksei? Mikä taikapinta niissä uusissa paloissa on siinä päällä? 100km kuluttua ne on jo käytetyt nekin. :think
Leave a comment:
-
Yleensä on tullu haettua ölpät ja suodattimet Motonetistä ku on saanu pikaisesti hyllystä hakea, mutta nyt on suodattimet vaihtunut tiskin taakse pakallisessa Motonetissä ja joutuu jonottelemaan lapun kanssa. Lisäksi ei tiedä mitä merkkiä myyjä kiikuttaa, ennen sai hyllystä valita joskus useammankin valmistajan väliltä.
Leave a comment:
-
Originally posted by petrolhead View PostSopii tossa tilanteessa ihmetellä. Uusille jarrulevyille ei ikinä vanhoja paloja ja that's it. Siinä on ongelmasi syy.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tenox View PostJuu, ei vaihdettu paloja jos muistan oikein. Ihmettelen silti sitä, että jarru toimii, mutta ei saa levyä kiiltäväksi. Vaikka takajarruista onkin kyse.
Leave a comment:
-
Originally posted by Optimist View PostKyllä suoraa valmistajilta myös ostetaan, mutta tarkoitin että aivan samaa tavaraa kuin kaikki muutkin heiltä ostaa, eikä mitään valmisteta pelkästään Motonetille.
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View PostEikös omaa maahantuontiakin ole? Esim. VW öljynsuodattimia, mitä taannoin ostettiin 60 000 kpl.
Leave a comment:
-
Motonet osaa kyllä yllättääkin. Viimeksi valitsin "halvan tarvikkeen" OEM-laatuisen sijaan ja sainkin varsin hyvän valmistajan varaosia kohtuu hintaan.
Mutta FIXUS on sellainen paikka mistä kenenkään ei tulisi ostaa mitään. Kolme kertaa olen ostanut ja joka kerta on pettymys ollut suurempi kuin edellisellä kerralla. Kirsikkana kermakakun päällä on heidän asiakaspalvelu ja/tai tuotepäällikköt. Ovat niin ylimielisiä paskiaisia etten enää osta mitään ko. ketjun liikkeistä, enkä kyllä suosittele ketään muutakaan ostamaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by Optimist View PostJuu kyllä olen Motonetissa töissä.
Seurailen mielelläni tuotteisiin liittyvää kommentointia ja sen pohjalta saa myös tarvittaessa reagoitua, mikäli ongelmallisia tuotteita tulee vastaan.
Pelkkien myynti/palautusraporttien kautta ei kuitenkaan saa kaikkea tietoa selville, joita asiakkaille mahdollisesti on tullut vastaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by racing02 View PostOptimist taitaa olla Motonetin myyjä?
Seurailen mielelläni tuotteisiin liittyvää kommentointia ja sen pohjalta saa myös tarvittaessa reagoitua, mikäli ongelmallisia tuotteita tulee vastaan.
Pelkkien myynti/palautusraporttien kautta ei kuitenkaan saa kaikkea tietoa selville, joita asiakkaille mahdollisesti on tullut vastaan.
Leave a comment:
Leave a comment: