Motonetin osat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• MikeDry
    replied
    Tuon minä ymmärrän, että muut perseilee, niin muut kärsii

Leave a comment:

• Juku330d
    replied
    Kuulin myös Konalan Motonetin myyjältä että osasyynä suodattimien tiskin taakse siirtoon on myös hävikin pienentäminen...

Leave a comment:

• Optimist
    replied
    Motonetin myymälätuotevalikoima on kasvanut rajusti viime vuosina ja näille tuotteille on tarvittu tilaa myymälöissä. Niinpä joitakin varaosiksi laskettavia tai muuten mallikohtaisia tuoteryhmiä (kuten suodattimet) on siirretty varaosavaraston puolelle palvelutiskiltä myytäväksi, jotta niiden aikaisemmin myymälästä viemä tila on saatu muuhun käyttöön.

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Tuota olen ihmetellyt että miksi, ne piti siirtää tiskin taakse:think

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by Tenox View Post
    Miksei? Mikä taikapinta niissä uusissa paloissa on siinä päällä? 100km kuluttua ne on jo käytetyt nekin. :think
    Vanhan palan pinta.. Se ei oo enää suora, se ei ota koko pinnallaan levyyn. Usein tämä toimii myös toisinpäin. Hyvin usein kun palat on finaalissa, on levyn pintakin niin urilla että ne kannattaa laittaa sekä että samaan aikaan. Trust me. Yksinkertasimpia ja ite tehtynä halvimpia remontteja autoon mutta omalla kikkailulla siitä saa kyllä hankalan.

Leave a comment:

• Thuppu
    replied
    Yleensä on tullu haettua ölpät ja suodattimet Motonetistä ku on saanu pikaisesti hyllystä hakea, mutta nyt on suodattimet vaihtunut tiskin taakse pakallisessa Motonetissä ja joutuu jonottelemaan lapun kanssa. Lisäksi ei tiedä mitä merkkiä myyjä kiikuttaa, ennen sai hyllystä valita joskus useammankin valmistajan väliltä.

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Sopii tossa tilanteessa ihmetellä. Uusille jarrulevyille ei ikinä vanhoja paloja ja that's it. Siinä on ongelmasi syy.
    Miksei? Mikä taikapinta niissä uusissa paloissa on siinä päällä? 100km kuluttua ne on jo käytetyt nekin. :think

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by Tenox View Post
    Juu, ei vaihdettu paloja jos muistan oikein. Ihmettelen silti sitä, että jarru toimii, mutta ei saa levyä kiiltäväksi. Vaikka takajarruista onkin kyse.
    Sopii tossa tilanteessa ihmetellä. Uusille jarrulevyille ei ikinä vanhoja paloja ja that's it. Siinä on ongelmasi syy.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Optimist View Post
    Kyllä suoraa valmistajilta myös ostetaan, mutta tarkoitin että aivan samaa tavaraa kuin kaikki muutkin heiltä ostaa, eikä mitään valmisteta pelkästään Motonetille.
    Saivartelua. Harva niin toimikaan. Private labelkaan ei sitä takaa.

Leave a comment:

• Optimist
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Eikös omaa maahantuontiakin ole? Esim. VW öljynsuodattimia, mitä taannoin ostettiin 60 000 kpl .
    Kyllä suoraa valmistajilta myös ostetaan, mutta tarkoitin että aivan samaa tavaraa kuin kaikki muutkin heiltä ostaa, eikä mitään valmisteta pelkästään Motonetille.

Leave a comment:

• jani
    replied
    Motonet osaa kyllä yllättääkin. Viimeksi valitsin "halvan tarvikkeen" OEM-laatuisen sijaan ja sainkin varsin hyvän valmistajan varaosia kohtuu hintaan.

Mutta FIXUS on sellainen paikka mistä kenenkään ei tulisi ostaa mitään. Kolme kertaa olen ostanut ja joka kerta on pettymys ollut suurempi kuin edellisellä kerralla. Kirsikkana kermakakun päällä on heidän asiakaspalvelu ja/tai tuotepäällikköt. Ovat niin ylimielisiä paskiaisia etten enää osta mitään ko. ketjun liikkeistä, enkä kyllä suosittele ketään muutakaan ostamaan.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Ei tee/teetä mitään varaosia itse. Ostetaan siis normaalisti eri valmistajilta ja tukkureilta.
    Eikös omaa maahantuontiakin ole? Esim. VW öljynsuodattimia, mitä taannoin ostettiin 60 000 kpl .

Leave a comment:

• Optimist
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Aiheen otsikko on mielenkiintoinen, motonet ei ilmeisesti kuitenkaan tee/teetä mitään yksin omaan hyllyyn myytäväksi vai miten on ?
    Ei tee/teetä mitään varaosia itse. Ostetaan siis normaalisti eri valmistajilta ja tukkureilta.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Juu kyllä olen Motonetissa töissä.
    Seurailen mielelläni tuotteisiin liittyvää kommentointia ja sen pohjalta saa myös tarvittaessa reagoitua, mikäli ongelmallisia tuotteita tulee vastaan.

Pelkkien myynti/palautusraporttien kautta ei kuitenkaan saa kaikkea tietoa selville, joita asiakkaille mahdollisesti on tullut vastaan.
    Aiheen otsikko on mielenkiintoinen, motonet ei ilmeisesti kuitenkaan tee/teetä mitään yksin omaan hyllyyn myytäväksi vai miten on ?

Leave a comment:

• Optimist
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Optimist taitaa olla Motonetin myyjä?
    Juu kyllä olen Motonetissa töissä.
    Seurailen mielelläni tuotteisiin liittyvää kommentointia ja sen pohjalta saa myös tarvittaessa reagoitua, mikäli ongelmallisia tuotteita tulee vastaan.

Pelkkien myynti/palautusraporttien kautta ei kuitenkaan saa kaikkea tietoa selville, joita asiakkaille mahdollisesti on tullut vastaan.

Leave a comment:

Working...
X