elikkäs ostin 325 coupen saksasta ja siinä on ilmeisesti joku tehoyksikkö misä lukee g-kat siitä lähtee johtoja mm boksille ym ym ja sit pari tunnistin letkua mm suodattimen eteen ja imusarjaan jotka ilmeisesti haistelee imuilman lämpötilaa ja imusarjan alipainetta... mikähän tämmönen on miehiään???
g-kat lastu???
Collapse
X
-
nii, että alunperin olis ollu u-kat, eli ns. ohjaamaton katti ja moottorinohjaus ilman lambdaa? ja päivitetty g-kattiin? kai siinä sitte oli tupladellortot ja kärjellinen sytkä kans?
muuten aavistelen samaa ku eeki, eli tod. näk kylmäkäynnin ilmansäätövena kyseessä. tai mikskä sitä ny haluaaki kutsua, tarkoituksena pienentää päästöjä-> euro2 veroluokka saksassa-> säästöä ~150€/vuosi. eipä tuo taida tehoja juuri nostaa, mutta ei siitä toimiessaan haittaakaan ole.Last edited by ankkuli; 02-06-2006, 14:46.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
Comment