Announcement

Collapse
No announcement yet.

g-kat lastu???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • valtti81
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 394
    • karvia

    g-kat lastu???

    elikkäs ostin 325 coupen saksasta ja siinä on ilmeisesti joku tehoyksikkö misä lukee g-kat siitä lähtee johtoja mm boksille ym ym ja sit pari tunnistin letkua mm suodattimen eteen ja imusarjaan jotka ilmeisesti haistelee imuilman lämpötilaa ja imusarjan alipainetta... mikähän tämmönen on miehiään???
    Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
    ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
    Älä lue historiaa, tee sitä !!
  • eeki
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 1966
    • HKI

    #2
    Tuon boksin tarkoituksena on pienentää moottorin päästöjä, nähtävästi g-kat-päästöluokkaan, jolloin saksassa auton käyttövero pienenee. Ei siis tosiaankaan mikään teholastu tms viriboksi.
    Ducati 998 -02 //

    Comment

    • ankkuli
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 938
      • Hyvinkää

      #3
      nii, että alunperin olis ollu u-kat, eli ns. ohjaamaton katti ja moottorinohjaus ilman lambdaa? ja päivitetty g-kattiin? kai siinä sitte oli tupladellortot ja kärjellinen sytkä kans?

      muuten aavistelen samaa ku eeki, eli tod. näk kylmäkäynnin ilmansäätövena kyseessä. tai mikskä sitä ny haluaaki kutsua, tarkoituksena pienentää päästöjä-> euro2 veroluokka saksassa-> säästöä ~150€/vuosi. eipä tuo taida tehoja juuri nostaa, mutta ei siitä toimiessaan haittaakaan ole.
      Last edited by ankkuli; 02-06-2006, 14:46.
      Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎